۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
اجرای طرح تولید کاغذ از ضایعات نیشکر توسط ستاد اجرایی فرمان امام
نماینده مردم شادگان در مجلس در گفتگو با بازار:

اجرای طرح تولید کاغذ از ضایعات نیشکر توسط ستاد اجرایی فرمان امام

شادگان - نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح تولید کاغذ از ضایعات نیشکر در شادگان توسط ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد و گفت: ۴۶۷ میلیون دلار در این حوزه سرمایه‌گذاری می‌شود.

مجید ناصری نژاد در گفتگو با خبرنگار تحلیل بازار اظهار کرد: تفاهم نامه طرح بسیار عظیم تولید کاغذ از ضایعات نیشکر با سرمایه‌گذاری ۴۶۷ میلیون دلاری شرکت پروژه، امضاء شده است.

وی ادامه داد: مطالعات این طرح سال‌های گذشته انجام شده بود اما به علت بالا بودن بسیار زیاد حجم سرمایه لازم، ستاد اجرایی فرمان امام به تنهایی قادر به اجرای این پروژه بزرگ و ارزشمند نبود و پس از چند سال پیگیری بالاخره کنسرسیومی برای اجرای این پروژه طراحی شد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این طرح در اطراف روستای سلمانه از توابع بخش دارخوین شهرستان شادگان اجرا خواهد شد و زمین آن نیز آماده است.

ناصری نژاد خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود این کارخانه برای دو هزار نفر شغل جدید ایجاد کند، که مقرر شده است تماما از نیروهای بومی منطقه بکارگیری شوند.

گفتنی است، سه شرکت نیشکر فارابی، سلمان فارسی و دعبل خزایی در این منطقه قرار دارند که مواد اولیه این پروژه را تامین خواهد کرد.

کد خبر: ۹۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha