۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
میوه شب عید تنظیم بازار استان سمنان در ۱۹۶ مکان عرضه می‌شود
سرپرست سازمان صمت سمنان:

میوه شب عید تنظیم بازار استان سمنان در ۱۹۶ مکان عرضه می‌شود

سمنان - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه میوه شب عید تنظیم بازار استان در ۱۹۶ مکان عرضه می‌شود، گفت: این طرح از امروز آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی سمنان همزمان با صبح سه شنبه از آغاز توزیع میوه نوروزی در ۱۹۶ مرکز عرضه کالا استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: میوه تنظیم بازار استان از امروز در ۱۹۶ مرکز عرضه مستقیم توزیع می شود، ابراز کرد:  اتحادیه ها، عاملان سازمان میادین میوه و تره بار، تعاونی های روستایی و فروشگاه های زنجیره ای توزیع کنندگان این میوه هستند.

وی با بیان اینکه از امروز سیب کیلویی شش هزار ۵۰۰ تومان و پرتغال کیلویی چهار هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می شود، ابراز کرد: عرضه کنندگان باید قیمت های مذکور را در معرض دید مشتریان قرار دهند.

سرپرست صمت استان سمنان در ادامه بیان کرد: سهمیه تمامی شهرستان‌ها نیز تفکیک شده و متناسب با نیاز هر یک از شهرستان‌ها میوه موردنیاز ارسال می‌شود در نتیجه مردم نگران کمبودها نباشند چرا که یک‌هزار و صد تن میوه شامل سیب و پرتقال برای ایام پایانی سال و بازار شب عید استان در نظر گرفته شده است.

تشنه دل با بیان اینکه تاکنون ۶۲۵ تن پرتقال و ۳۲۰ تن سیب در سردخانه های استان سمنان ذخیره سازی شده است، ابراز کرد:  درصورت نیاز بازار این مقدار میوه ذخیره شده به بازار تزریق می شود.

کد خبر: ۹٬۸۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha