۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۹
استقبال بوشهری‌ها از واکسن کووبرکت/تزریق دوز دوم برای ۱۵۰۰ بوشهری
دبیر کمیته اجرایی واکسن کوو برکت در بوشهر خبر داد:

استقبال بوشهری‌ها از واکسن کووبرکت/تزریق دوز دوم برای ۱۵۰۰ بوشهری

بوشهر- دارابی دبیر کمیته اجرایی تست انسانی واکسن کوو ایران برکت از استقبال افراد بالای ۶۵ سال استان بوشهر از واکسن کووبرکت خبر داد.

امیرحسین دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به آغاز تزریق دوز دوم واکسن کوو برکت در استان بوشهر اظهار داشت: در مرحله فاز سوم مطالعات بالینی واکسن ایرانی کوو برکت، ۱۵۰۰ نفر از مردم استان دوز اول را دریافت کردند که اکنون برای این افراد، دوز دوم تزریق می‌شود و تا ۲۷ تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همچنین برای افراد بالای ۶۰ سال و همچنین افراد بالای ۶۵ سال نیز در کنار واکسن‌های خارجی موجود، واکسن کووبرکت نیز به صورت اختیاری تزریق می‌شود که بر اساس گزارش‌ها و اطلاعات دریافتی از مراکز تجمیعی تزریق واکسن، استقبال بسیار خوبی از واکسن کووبرکت شده و بیشتر مراجعه‌کنندگان، خواستار تزریق واکسن ایرانی هستند.

دبیر کمیته اجرایی تست انسانی واکسن کوو ایران برکت در استان بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه پیک جدید بیماری در استان بوشهر و چند استان جنوبی آغاز شده، امیدواریم با شتاب بخشیدن به واکسیناسیون، شاهد مهار بیماری و کاهش بیماران بستری و فوتی‌ها باشیم.

دارابی تصریح کرد: واکسن کووبرکت از واکسن‌های موثر و ارزشمند در زمینه پیشگری از ابتلا به کروناست و با تولید انبوه واکسن و تزریق به مردم، انتظار داریم شاهد کاهش مبتلایان در استان بوشهر و سایر مناطق کشور باشیم.

وی یادآور شد: کماکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی و شستشوی مرتب دست‌ها باید مورد توجه مردم باشد و همه باید از حضور در تجمعات و مراسمات عروسی و عزا و سایر تجمعات و دورهمی‌ها اجتناب کنند تا مشکلی پیش نیاید.

کد خبر: ۹۸٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha