۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۹
خاموشی برق و کمبود آب مهم‌ترین معضلات تولیدکنندگان میگو
مسئول سایت‌های پرورش میگوی دلوار مطرح کرد؛

خاموشی برق و کمبود آب مهم‌ترین معضلات تولیدکنندگان میگو

بوشهر- شاکرصفت مسئول سایت‌های پرورش میگوی دلوار گفت: خاموشی برق و کمبود آب مهم‌ترین معضلات تولیدکنندگان میگو به شمار می‌روند.

محمد شاکرصفت در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اهمیت و جایگاه سایت‌های پرورش میگو در ارزآوری و ایجاد اشتغال اظهار داشت: سایت‌های پرورش میگو در صورتی که تقویت شوند در ایجاد اشتغال و افزایش تولید و ارزآوری بسیار موثر هستند و مسئولان باید کمک کنند.

وی افزود: سایت‌های پرورش میگو در شرایط کنونی با مشکلات و موانع زیادی روبه‌رو هستند و با توجه به مشکلات ناشی از کرونا و تحریم‌های بین‌المللی، اگر زیرساخت‌ها نیز فراهم نشود با مشکلات بیشتری مواجه می‌شویم.

مسئول سایت‌های پرورش میگوی دلوار با تاکید بر اینکه خاموشی برق و کمبود آب مهم‌ترین معضلات تولیدکنندگان میگو به شمار می‌روند، خاطر نشان کرد: با وجودی که، لوله‌کشی آب صورت گرفته ولی به خط اصلی متصل نیستیم و آب شرب کارگران و پرسنل را با تانکر تامین می‌کنیم که بسیار مشکل‌زا شده است.

شاکرصفت ابراز داشت: خاموشی‌های مکرر برق نیز مشکل دیگری است که اخیرا برای ما ایجاد شده و بویژه در زمان ذخیره‌سازی بچه میگو در استخر، اگر برق قطع شود تمام زحمات ما هدر می‌رود.

وی یادآور شد: در سالی که به نام سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده، مسئولان باید نسبت به تامین زیرساخت‌های مورد نیاز تولیدکنندگان اهتمام ورزند تا ایجاد شغل کنیم و بتوانیم روی پای خودمان بایستیم.

مسئول سایت‌های پرورش میگوی دلوار گفت: مسئولان به طور مکرر شعار حمایت از تولید و رفع موانع تولید را سر می‌دهند ولی عملا کاری صورت نمی‌گیرد و انتظار داریم با تدبیر بیشتر و موثرتر، گره‌گشایی کنند تا بتوانیم تولید را بیشتر کنیم.

کد خبر: ۹۸٬۸۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha