۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
اجرای طرح جامع توسعه بنادر در ۳ بندر استان بوشهر
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور خبر داد:

اجرای طرح جامع توسعه بنادر در ۳ بندر استان بوشهر

بوشهر- راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور از اجرای طرح جامع توسعه بنادر در ۳ بندر استان بوشهر خبر داد.

محمد راستاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بنادر در استان بوشهر از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان بنادر و دریانوردی است و امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: در بندربوشهر با تلاش‌های صورت گرفته، اکنون کشتی‌های ۳۰ هزار تنی پهلوگیری می‌کنند و به فضل خدا و با برنامه‌ریزی صورت گرفته به زودی شاهد پهلوگیری کشتی‌های ۵۰ هزار تنی خواهیم بود.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور خاطر نشان کرد: اجرای طرح جامع توسعه در بنادر استان بوشهر مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوارم با تلاش بیشتر به نتایج لازم در این عرصه نیز برسیم.

راستاد بیان کرد: در طرح جامع توسعه بنادر که با مطالعه و کارشناسی قوی انجام می‌شود، زمینه برای فعالیت ناوگان‌ها و شناورهای تجاری بزرگ‌ترو با وزن بیشتر فراهم می‌شود و شاهد رونق بیشتر بنادر خواهیم بود.

وی افزود:طرح جامع توسعه برای افق ۱۵ ساله و در سه بازه ۵ ساله اجرایی و عملیاتی می‌شود و  به بهبود وضعیت بنادر منجر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور از اجرای طرح جامع توسعه بنادر در ۳ بندر استان بوشهر خبر داد و گفت: این طرح برای بنادر گناوه و ریگ تصویب شده و تا پایان ماه جاری برای بندر دیلم نیز در سازمان بنادر کشور مصوب می‌شود.

راستاد یادآور شد: از تمام ظرفیت و پتانسیل موجود برای رونق و رشد بنادر در استان بوشهر بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

کد خبر: ۹۸٬۸۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha