۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
عزم جدی سپاه برای رفع مشکل کم‌ آبی کشور
فرمانده کل سپاه پاسداران اعلام کرد

عزم جدی سپاه برای رفع مشکل کم‌ آبی کشور

سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب از عزم و برنامه جدی سپاه برای رفع مشکل کم آبی در نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق کم آب خبر داد.

به گزارش بازار، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در حاشیه نشست فرماندهان استانی سپاه گفت: امروز در کشور با دو پدیده کم آبی و خیز پنجم شیوع ویروس بیماری کرونا مواجه هستیم که کشور از آن رنج می‌برد و بخشی از کشور را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با اشاره به نویدهای داده شده درباره افزایش حجم واکسیناسیون در سطح ملی ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد حرکت بزرگی برای واکسینه کردن مردم باشیم.

سرلشکر سلامی گفت: در این حال مسئله خشکسالی و کم آبی در برخی از مناطق کشور موضوعی جدی است به خصوص که زندگی بسیاری از مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: به همین منظور همایش امروز ما با هدف این است که اول نقطه عزیمت جدی را بسازیم تا فرماندهان سپاه استانی به همراه آحاد عزیزان بسیجی در استان‌ها و شهرستان‌ها و روستاهای کشور دوباره برای ادامه طرح غربالگری خانه به خانه در قالب طرح شهید سلیمانی و هم مشارکت جدی را در امر واکسیناسیون در مقابله جدی با کرونا و از طرف دیگر برای آبرسانی به مناطق کم آبی بسیج شوند.

سرلشکر سلامی گفت: این حرکت در استان‌های مختلف درحال اجراست، ولی برای اینکه ما این عزم را ملی کنیم و در تمام کشور این اراده جاری شود تا امکانات، استعدادها و ظرفیت سپاه برای کمک به مردم بخصوص مردمی که دچار کم آبی هستند، بسیج شود؛ این همایش برگزار شده است.

فرمانده کل سپاه در ادامه با بیان اینکه دانشگاه جامع امام حسین (ع) سپاه اقدام ارزشمندی را در زمینه تبیین روش‌های غلبه بر تنش‌های کم آبی و بی آبی انجام داده است، گفت: امیدواریم در روزهای آینده از این دستاوردها رونمایی شود و مردم عزیز ایران از آن بهره‌مند شوند.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: در این جلسه عزم همگانی بر این شد که همه استعدادها و ظرفیت‌های خودمان را و همچنین در بخش بیمارستانی در سطح کشور با بیمارستان‌های ثابت و سیار به ویژه در مناطق قرمز مانند سیستان و بلوچستان بسیج کنیم و امروز نیروی زمینی ما با گسترش دو بیمارستان سیار در کنار بیمارستان ثابت مان در منطقه فعال شده و همچنین با آب رسانی چتر حمایتش را از مردم عزیز گسترش داده است.

وی گفت: در استان هرمزگان هم نیروی دریایی سپاه بیمارستان سیار خودش را در کنار بیمارستان‌های ثابت احداث می‌کند و ان شاءالله در بقیه نقاط کشور هم این عزم و اراده برای مقابله با کرونا و کمک به عزیزانمان در وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی بسیج خواهد شد.

فرمانده کل سپاه همچنین افزود: موضوع دیگر استمرار مسئله خدمت رسانی به مردم محروم و کم بضاعت بوده و علاقه اساسی و هدف ما این است که ایرانی داشته باشیم اسلامی، امن، ایمن، مرفه و پیشرفته که مردم آن هم در امنیت و هم در آرامش و هم در آسایش باشند.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: ما امنیت بدون آرامش و آسایش را هم نمی‌پسندیم و این‌ها را مفاهیمی بهم پیوسته می‌دانیم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با امکانات وسیعی که در اختیار دارد، اراده کرده است تمام این امکانات را در کنار دولت جدید مثل کمک‌هایی که به دولت‌های گذشته کرده است و با توجه به شرایط جدید بسیج کند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم راهی برای غلبه بر مشکلات جدید بسازیم تا ارمغانی باشد برای مردم شریف ما که در شرایط بزرگ و سخت همواره از انقلابشان حمایت و از رهبرشان اطاعت و در همه صحنه‌های سخت، سرافرازی ایران اسلامی و نظام ما را فراهم کردند.

فرمانده سپاه تاکید کرد: ما از دورن مردم هستیم، برای آن‌ها هستیم و آرزوی ما این است با خدماتی که می‌دهیم رضایت مردم را فراهم آوریم که این را رضایت خدا می‌دانیم.

کد خبر: ۹۸٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha