۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
۳ هزار و ۱۹۱ زوج زنجانی وام ازدواج دریافت کردند
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان:

۳ هزار و ۱۹۱ زوج زنجانی وام ازدواج دریافت کردند

زنجان- دادگر،دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: طی سه ماه سالجاری سه هزار و ۱۹۱ فقره وام ازدواج به متقاضیان در استان زنجان پرداخت شد و سه هزار و ۶۰۰ نفر هم در صف انتظار دریافت وام هستند.

حسن دادگر در گفتگو با خبرنگار بازار به پرداخت وام ازدواج در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سه ماه سالجاری سه هزار و ۱۹۱ فقره وام ازدواج به متقاضیان در استان زنجان به مبلغ بیش از ۲۳۳ میلیارد تومان پرداخت شده است. 

وی با بیان اینکه سه هزار و ۶۰۰ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند، اظهار کرد: مدت زمان باز پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج ۱۰ ساله بوده و نرخ کارمزد آن نیز چهار درصد است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۱ هزار و ۳۳۲ فقره وام ازدواج در استان پرداخت شد، تاکید کرد: علاوه بر بانک‌های دولتی بانک‌های خصوصی هم در استان نسبت به پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج اقدام می کنند. 

دادگر ابراز داشت: مردان برای دریافت وام ازدواج نیاز به داشتن کارت پایان خدمت ندارند و تاریخ عقد متقاضیانی که قصد دارند از تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج ۷۰ میلیون تومانی استفاده کنند باید از اول فروردین‌ ماه ۹۷ به بعد باشد.

وی گفت: روال پرداخت وام ازدواج توسط بانک‌های عامل در حال انجام است و به مرور صف زوج‌های ازدواج کم می‌شود.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با بیان اینکه شبکه بانکی استان در پرداخت وام ازدواج مشکلی ندارد، تصریح کرد: شبکه بانکی در استان با ۱۴ بانک دولتی و خصوصی به متقاضیان و واحدهای تولیدی تسهیلات پرداخت می کند.

کد خبر: ۹۸٬۸۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha