۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
اعتبارات اردبیل رشد ۲۷ درصدی یافت
عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل:

اعتبارات اردبیل رشد ۲۷ درصدی یافت

اردبیل- موسوی، نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: اعتبارات استان در سال ۱۴۰۰، رشد ۲۷ درصدی داشته و انتظار داریم پروژه‌ها در اسرع وقت به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی ظهر سه‌شنبه در جلسه با مسئولان و دستگاه‌های اجرایی اردبیل اظهار داشت: در راستای تسریع در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام برنامه‌ریزی‌های لازم به عمل آمده و با رشد ۲۷ درصدی اعتبارات در سال ۱۴۰۰ انتظار داریم پروژه‌ها در اسرع وقت به اتمام برسد.

وی بیان کرد: در حال حاضر اعتبارات تملک دارایی اردبیل بیش از ۶۷ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات ملی ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل شبکه فاضلاب نمین و ۱۳ میلیارد تومان به آب و فاضلاب استان اختصاص یافته است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیگیری‌های لازم در راستای تأمین اعتبار پروژه‌های نیمه‌تمام در حال انجام است و به همین منظور اخیراً اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر برای مجتمع‌های آبرسانی استان در نظر گرفته شده است.

موسوی بیان کرد: طرح هادی نیز در استان اردبیل با وضعیت مطلوبی در حال اجراست که به همین منظور انتظار ما از فرمانداران و بخشداران همکاری همه‌جانبه در راستای تسریع‌بخشی در اجرای امور برای تحقق اهداف مورد نظر است.

وی با اشاره به ادامه توسعه پروژه گردشگری پل شیشه‌ای هیر نیز تصریح کرد: با توجه به این که مسیر گردشگری پل هیر وضعیت مطلوبی ندارد، بنابراین تأمین اعتبار برای رفع مشکلات موجود در این زمینه جزو ضرورت‌های اساسی بوده و انتظار داریم برای بهبود شرایط تردد گردشگران اقدامات لازم در اسرع وقت محقق شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار ما از مسئولان اختصاص اعتبارات مناسب برای فراهم‌سازی مسیر توسعه استان است که در این زمینه مجلس و دولت در کنار همدیگر برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم آمادگی کامل دارند.

کد خبر: ۹۸٬۷۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha