۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
آمادگی بنیاد مسکن برای معرفی واجدان شرایط دریافت تسهیلات به بانک ها
معاون بنیاد مسکن اعلام کرد

آمادگی بنیاد مسکن برای معرفی واجدان شرایط دریافت تسهیلات به بانک ها

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آمادگی کامل آن بنیاد برای معرفی واجدان شرایط دریافت تسهیلات مسکن به بانک ها برای اجرای طرح ساماندهی بافت حاشیه و سکونتگاه های غیررسمی چابهار، خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جواد حق شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بخشی از فعالیت های بنیاد را در ساماندهی بافت حاشیه و سکونتگاه های غیررسمی چابهار برشمرد.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بخش عمده ای از فعالیت های بنیاد در خصوص ساماندهی مناطق حاشیه ای و سکونتگاه های غیررسمی از جمله حفاظت، بهسازی محیط، تهیه نقشه ها و طرح، تصویب در شورای برنامه ریزی استان، مطالعات مرتبط با حفاظت در برابر سیل، انجام شده است.

حق شناس ادامه داد: هم اکنون ٢٠٠ هزار واحد مسکونی از سهمیه یکهزار واحدی، پروانه ساخت را دریافت کرده و کار احداث را آغاز کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه برنامه ریزی و تامین منابع برای تسهیلات کم بهره، تسهیلات بلاعوض و کمک در صدور پروانه، تهیه نقشه و دیگر تسهیلات فراهم شده است، و بنیاد مسکن در این خصوص آمادگی کامل دارد، مردم همراهی کنند تا کار سرعت لازم را به دست آورد.

گفتنی است، برنامه بنیاد برای ساماندهی بافت حاشیه‌ای و سکونتگاه‌های غیررسمی چابهار، ۷ هزار و ۸۵۸ خانوار است.

کد خبر: ۹۸٬۷۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha