۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
تونل دوم گردنه حیران «اردبیل - آستارا» طبق زمان‌بندی به اتمام می‌رسد
نماینده اردبیل در مجلس:

تونل دوم گردنه حیران «اردبیل - آستارا» طبق زمان‌بندی به اتمام می‌رسد

اردبیل- بدری، نماینده مردم اردبیل گفت: تاکنون عملیات حفاری تونل گردنه حیران به میزان ۱۶۳ متر در حال اجرا است که تمام سعی ما اتمام پروژه تا موعد مقرر است.

به گزارش خبرنگار بازار، صدیف بدری ظهر دوشنبه در بازدید از تونل دوم گردنه حیران اردبیل - آستارا اظهار داشت: یکی از اقدامات توسعه‌ای استان اردبیل اهمیت به توسعه مسیرهای مناطق گردشگری است که به همین منظور با هدف بازگشایی گره ترافیکی گردشگران و مسافران تونل دوم گردنه حیران اردبیل - آستارا در اسرع وقت به اتمام می‌رسد.

وی افزود: در حال حاضر به دلیل سختی مسیر عملیات اجرایی با پروژه با تأخیر روبه‌رو است که به همین منظور با تلاش پیمانکار در ماه‌های آینده حفاری پروژه با سرعت بیشتری ادامه پیدا کرده و عملیات فنی و عمرانی در این مسیر شکل خوبی به خود خواهد گرفت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات احداث این تونل در قالب بزرگراه از سال ۹۸ شروع شده و درصدد هستیم با حل مشکل ترافیکی این گردنه و تعریض‌سازی و توسعه مسیر از هر دو طرف تونل به میزان یک کیلومتر مسیر خوب تردد را برای مسافران و گردشگران فراهم کنیم.

بدری بیان کرد: تاکنون عملیات حفاری تونل به میزان ۱۶۳ متر در حال اجراست که تمام سعی و تلاش ما اتمام پروژه طبق زمانبندی و با کیفیت فنی است که در این راستا پیگیری‌های لازم به صورت مستمر انجام خواهد یافت تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: بعد از اجرای عملیات حفاری کار کف برداری تونل آغاز و سپس عملیات لاینینگ تونل اجرایی خواهد شد که در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و با تأمین اعتبارات اجرای پروژه ادامه خواهد یافت.

کد خبر: ۹۸٬۷۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha