۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
گازرسانی به ۱۴ روستای دوردست استان بوشهر/نصب ۷۶ هزار انشعاب
مدیر عامل گاز استان بوشهر خبر داد

گازرسانی به ۱۴ روستای دوردست استان بوشهر/نصب ۷۶ هزار انشعاب

بوشهر- رحمانی مدیر عامل گاز استان بوشهر از نصب ۷۶ هزار انشعاب گاز در روستاهای استان بوشهر خبر داد و گفت: ۱۴ روستای دوردست استان، امسال گازدار می‌شوند.

مسلم رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم به ویژه خدمات‌رسانی به روستاها و مناطق محروم حلاوت بسیار زیادی دارد و از تمام توان و ظرفیت موجود برای تحقق این مهم بهره می‌بریم.

وی افزود: شرکت گاز استان بوشهر در چند سال اخیر با وجود مشکلات کرونا و همچنین تحریم‌ها و کاهش اعتبارات، در راستای تکمیل پروژه‌های گازرسانی در نقاط دوردست و کمتربرخوردار اهتمام داشته و امیدواریم این روند تداوم یابد.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر خاطر نشان کرد: علاوه بر شتاب بخشیدن به اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها، نسبت به افزایش سطح کیفی پروژه‌ها نیز تاکید زیادی داریم و بازرسان گاز استان از تمام پروژه‌ها، بازدید و نظارت دارند و با دقت وضعیت اجرای طرح‌ها رصد می‌شود.

رحمانی تصریح کرد: با تلاش و فعالیت صورت گرفته تاکنون ۴۵۳ روستا و ۳۹ شهر استان بوشهر از گاز طبیعی برخوردار شده‌اند و امسال ۱۴ روستای استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی بیان کرد: با تکمیل گازرسانی به ۱۴ روستای جدید، جمعیت روستایی تحت پوشش گاز استان بوشهر به ۹۹ درصد می‌رسد.

مدیر عامل گاز استان بوشهر گفت: بیش از ۷۶ هزار انشعاب تاکنون در روستاهای استان بوشهر نصب شده و بیش از ۳۵۰۰ کیلومتر نیز شبکه‌گذاری انجام شده و انتظار داریم امسال شاهد تکمیل پروژه‌ها باشیم.

کد خبر: ۹۸٬۶۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha