۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
صدور ۱۲۰ مجوز مشاغل خانگی در کرمانشاه
معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه خبر داد

صدور ۱۲۰ مجوز مشاغل خانگی در کرمانشاه

کرمانشاه- معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت: برای ۱۲۰ متقاضی در استان کرمانشاه طی سه ماه اول امسال مجوز مشاغل خانگی صادر شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه، مختار احمدی با اشاره به اینکه وزارت تعاون هر ساله اعتباراتی را برای مشاغل خانگی اختصاص داده است، گفت: سقف تسهیلات فردی یا مستقل  ۵۰۰ میلیون ریال و پشتیبان  ۲۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی گفت: اعتبارات به صورت قرض الحسنه با بازپرداخت پنج  ساله و کارمزد چهار درصد است.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت: برای ۱۲۰ متقاضی در استان کرمانشاه طی سه ماه اول امسال مجوز مشاغل خانگی صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان اعتبارات تخصیصی امسال هنوز اعلام نشده است، اظهار  داشت: سال گذشته با همکاری دستگاه‌های اجرایی و جهاد دانشگاهی در هفت رشته شغلی مبلغ ۸۵ هزار میلیارد ریال بصورت ۱۰۰ درصد به متقاضیان پرداخت شده است.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خاطر نشان کرد: حدود ۳۵۲ رشته شغلی در سامانه مشاغل خانگی بارگذاری شده و افراد با مراجعه به سامانه https://mashaghelkhanegi.mds.gov.ir و ثبت نام در رشته مورد نظر نسبت به اخذ مجوز مشاغل خانگی اقدام کنند.

کد خبر: ۹۸٬۵۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha