۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
۷۶ هزار و ۸۳۵ طرح ناتمام صنعتی و معدنی در کشور وجود دارد
معاون طرح و برنامه وزارت صمت:

۷۶ هزار و ۸۳۵ طرح ناتمام صنعتی و معدنی در کشور وجود دارد

زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صمت گفت: ۷۶ هزار و ۸۳۵ طرح ناتمام صنعتی و معدنی در کشور وجود دارد، اما به معنی عقب ماندن طرح‌ها نیست.

به گزارش بازار، سعید زرندی با بیان این مطلب گفت: بررسی وضعیت طرح‌های نیمه تمام صنعتی و معدنی نشان می‌دهد، در حال حاضر از ۷۶ هزار و ۸۳۵ طرح نیمه تمام در کشور، ۵۸ هزار و ۲۵۰ طرح دارای پیشرفت فیزیکی صفر تا ۲۰ درصد، ۲ هزار و ۹۲۰ طرح دارای پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۴۰ درصد و ۹ هزار و ۱۹۵ فقره نیز دارای پیشرفت ۶۰ تا ۸۰ درصد هستند.

او افزود: همچنین ۳ هزار و ۳۶۰ طرح نیمه تمام ۸۰ تا ۹۹ درصد پیشرفت داشته اند که اتمام آن‌ها در پایان همین سال انتظار می‌رود.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت با اعلام اینکه میزان پیشرفت طرح‌های در دست اجرا دائم پایش می‌شوند، گفت: بر طرح‌هایی که زیر ۱۰ درصد پیشرفت داشته اند، نظارت بیشتری می‌شود و اگر مشخص شود کار متوقف شده است، از فهرست خارج می‌شوند.

او در ادامه با بیان اینکه وجود طرح‌های نیمه تمام به معنی عقب ماندن طرح‌ها نیست، هر طرحی برای رسیدن به بهره برداری مراحل و زمانبندی دارد، اما آنچه که مطلوب نیست، طرح‌هایی است که راکد مانده است و به دلایل مختلف عزمی برای اتمام آن‌ها وجود ندارد.

زرندی تاکید کرد: طرح‌هایی که در طول یکسال میزان پیشرفت خود را اعلام نکرده اند، در طرح‌های راکد دسته بندی می‌شوند، که بر اساس آخرین رصدهای ما، حدود ۴ هزار طرح هستند.

کد خبر: ۹۸٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha