۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
توسعه ساخت مسکن در همه مناطق زنجان رعایت شده است/ تعریف ۱۰۰ درصد پروژه برای همه متقاضیان
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

توسعه ساخت مسکن در همه مناطق زنجان رعایت شده است/ تعریف ۱۰۰ درصد پروژه برای همه متقاضیان

زنجان- بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه در زنجان ۲۰۰ هکتار زمین در داخل محدوده برای طرح اقدام ملی مسکن تهیه شده است، گفت: توسعه ساخت مسکن در همه مناطق رعایت شده است.

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در مرحله اول سه هزار و ۷۰۰ نفر در استان برای این طرح ثبت نام کرده بود ولی به علت استقبال خوب مردم تعداد تعداد ثبت نامی ها به ۲۹ هزار نفر افزایش یافت. 

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط لحاظ شده در طرح اقدام ملی مسکن این تعداد ثبت نامی پایش شد و ۱۵ هزار نفر شرایط لازم برای صاحب خانه شدن را داشتند و این طرح برای دهک های چهار تا هفت است. 

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: تاکنون بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر در زنجان مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کردند و برای همه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان پروژه تعریف شده و همچنین ۳۰۵ میلیارد تومان هم از منابع داخلی راه و شهرسازی برای این طرح تخصیص یافته است. 

بیات منش با بیان اینکه در استان زنجان ۲۰۰ هکتار زمین در داخل محدوده برای این طرح در استان تهیه شده است،ابراز داشت: خوشبختانه در استان مشکلی برای ساخت این طرح در استان وجود ندارد. 

وی با بیان اینکه زنجان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور پیشرو است، تصریح کرد: این استان در زمینه آورده مردم و پرداخت تسهیلات اولیه هم جایگاه خوبی در سطح کشور دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه زمین های تخصیص یافته برای اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در استان خوب است،افزود: واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است.

بیات منش با بیان اینکه سعی شده تا توسعه ساخت مسکن در همه مناطق استان رعایت شود،ابراز داشت: در غرب و شرق زنجان زمین مسکن ساخته خواهد شد. 

وی با بیان اینکه در زنجان به ازای هر ۱۰۰ خانوار ۹۶ خانه است، افزود: طبق استاندار تعریف شده باید به ازای هر ۱۰۰ خانوار باید ۱۰۵ خانه باشد و دولت باید بستر لازم برای ساخت مسکن را در کشور فراهم کند.

کد خبر: ۹۸٬۲۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha