۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
لزوم وحدت تشکل ها در دستیابی به اهداف مشترک فعالان اقتصادی
رئیس اتاق بازرگانی همدان تاکید کرد:

لزوم وحدت تشکل ها در دستیابی به اهداف مشترک فعالان اقتصادی

همدان - زبردست، رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی استان همدان گفت: فعالان اقتصادی با ایجاد تشکل‌ها و در قالب انجمن مسائل و مشکلات خود را در سطح کشوری پیگیری و حل کنند.

علی اصغر زبردست در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه توسعه همه‌جانبه بخش های اقتصادی مدیون تلاش‌ و فعالیت‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است، بر لزوم جهت گیری بخش خصوصی به سمت تشکل گرایی تاکید کرد.

وی بابیان اینکه شهرستان رزن ظرفیت ایجاد پنج انجمن در حوزه های مختلف را داراست که هم اکنون برخی از این انجمن ها در حال شکل گیری و تاسیس است، افزود: اتاق بازرگانی به عنوان نماینده کارفرما در دعاوی تامین اجتماعی و مالیاتی به طور مستمر مدافع حقوق فعالان اقتصادی بوده است.

زبردست با تاکید بر اینکه بارها یادآور شده ایم در انتخاب محصول و مسیر تولید آنچه حائز اهمیت بوده توجه به این مهم است که بازارای ایجاد نکنیم که در فروش محصول وابستگی مستقیم به دولت داشته باشد، افزود: اگر در روند انتخاب تولید محصول دقت نظر لازم را اتخاذ نموده و در این رابطه با بهره گیری از مشاوران خبره اقتصادی حرکت کنیم بی تردید برای گردش چرخه فروش نیز کمترین موانع را پیش رو خواهیم داشت.

علی اصغر زبردست با اشاره به مشکلات عدیده فعالان اقتصادی و پیگیری های متعدد پارلمان خصوصی کشور در راستای تسهیل روند صادرات بر ایجاد هم افزایی در تشکل های اقتصادی در رسیدن به اهداف مشترک تاکید کرد.

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی استان همدان اظهار کرد: بدون شک فعالان اقتصادی با ایجاد این تشکل‌ها و در قالب انجمن می‌توانند مسائل و مشکلات خود را در سطح کشوری پیگیری و حل کنند.

کد خبر: ۹۸٬۲۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha