۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
آرامش موجود در بازار در ایام نوروز نیز حفظ خواهد شد
سرپرست معاونت حقوقی وزارت صمت:

آرامش موجود در بازار در ایام نوروز نیز حفظ خواهد شد

سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و امور استانهای وزارت صنعت معدن و تجارت تاکید کرد: با توجه به تمهیدات اتخاذ شده و تامین حداکثری کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم، قطع یقین آرامش موجود در بازار در ایام تعطیلات عید نوروز نیز حفظ خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، افشار فتح اللهی گفت: بخش های مختلف وزارت صنعت، معدن و تجارت با لحاظ همه مقتضیات حاضر کشور، برای افزایش تولید اقلام کالایی مورد نیاز و همچنین تامین حداکثری کالاهای اساسی و ضروری ایام پیش روی، اقدامات موثری را صورت داده است و مردم اطمینان داشته باشند که تولید، توزیع، تامین و لجستیک اقلام اساسی به هیچ عنوان تعطیلی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در جلسات فوق العاده ستاد تنظیم بازار در ابتدای این هفته و امروز بر ضرورت تامین حداکثری اقلام کالایی مهم همچون مواد غذایی، تره بار، تجهیزات پزشکی و...، تاکید شده و با مسئولان امر جهت برقراری لجستیک این کالاها هماهنگی لازم انجام شده است.

فتح اللهی تصریح کرد: در این ایام از ظرفیت گسترده اصناف کشور، میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای و سایر واحدهای ارائه کننده خدمات استفاده خواهیم نمود تا ارزاق عمومی و خدمات مورد نیاز مردم به شکل مناسبی تامین شود.

سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و امور استانهای وزارت صمت تاکید کرد: همچنین با همه دستگاه های مرتبط در روند خدمات رسانی به تولیدکنندگان و بازرگانان، هماهنگی لازم انجام شده تا در روزهای تعطیل ایام پیش رو هیچ گونه خللی در فعالیت آنها ایجاد نشود.

فتح اللهی گفت: خوشبختانه امسال طرح توزیع میوه و مرکبات در ایام پایانی سال به خوبی مدیریت شده و با توجه به قیمت مناسب این اقلام در سطح بازار هر دو بخش تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از روند تصمیم‌گیری‌ها منتفع شده‌اند.

وی در پایان افزود: در صورت تغییر غیر متعارف قیمت انواع کالا در سطح بازار، از طریق بازرسان سازمان های صمت استان ها با متخلف برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد و با توجه به همکاری مناسب اصناف، جای امیدواری است که آرامش کنونی حاکم بر بازار در ایام پیش روی نیز حفظ شود.

کد خبر: ۹٬۸۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha