۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
توضیحات معاون راه آهن درباره اتفاقات روز گذشته شبکه ریلی

توضیحات معاون راه آهن درباره اتفاقات روز گذشته شبکه ریلی

بیرانوند، معاون اقتصادی شرکت راه آهن ایران گفت: سامانه‌ها و شبکه سیر و حرکت راه آهن از پایداری لازم برای مقابله با حملات برخوردار است و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش بازار، نورالله بیرانوند با اشاره به اتفاقات روز گذشته در برخی سامانه‌های این شرکت افزود: روز گذشته اختلالی در یکی از سامانه‌های بازرگانی راه آهن ایجاد شد که بلافاصله همکارن ما در بخش فناوری اطلاعات راه آهن نسبت به شناسایی و حل این مشکل اقدام کردند.

وی گفت: گرچه این موضوع هیچ ارتباطی با سامانه‌های سیر و حرکت راه آهن نداشت و کوچکترین اختلالی در خدمت رسانی به مسافران و شرکت‌های حمل بار و بخش بار ایجاد نمی‌کرد، اما بلافاصله این مشکل شناسایی و حل شد و از روز گذشته و امروز همه خدمات ما مثل قبل برقرار است و هیچ مشکلی در خدمت رسانی و ارائه خدمات بخش باری و مسافری نداریم.

معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و نقل شرکت راه آهن ادامه داد: این شرکت که مدیریت شبکه حمل و نقل ریلی را برعهده دارد با همکاری سازمان‌های مرتبط شبکه‌ای پایدار را طراحی و مدیریت می‌کند و جای نگرانی از اینکه آسیبی به شبکه وارد شود وجود ندارد و همه امور با استانداردهای لازم و با معماری مناسبی طراحی شده و در حال اجراست.

کد خبر: ۹۸٬۱۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha