۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
۴۳۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازاری در همدان ذخیره شده است
فرماندار همدان:

۴۳۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازاری در همدان ذخیره شده است

همدان - فرماندار همدان گفت: در حال حاضر ۴۳۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازاری در همدان ذخیره شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، محمدعلی محمدی از یک مرکز خرید تضمینی گندم، یک واحد تولید نهاده های دامی و یک واحد سردخانه ذخیره سازی طرح تنظیم بازار بازدید کرد.

وی با بیان اینکه مردم باید در تامین مایحتاج عمومی خود اطمینان خاطر داشته باشند، گفت : بازدیدها در راستای بررسی وضعیت برخی از کالاهای ضروری مردم از نزدیک و پیگیری لازم برای رفع مشکل در فرآیند تولید، توزیع و ذخیره سازی است.

محمد علی محمدی ضمن بازدید یکی از سردخانه های ذخیره سازی طرح تنظیم بازار اظهار کرد: ۴۳۰ تن مرغ منجمد شامل ۱۹۰ تن مرغ تولید داخل و ۲۴۰ تن مرغ وارداتی در این سردخانه ذخیره سازی شده تا در موارد مقتضی برای ایجاد تعادل در بازار و رفع کمبودهای مقطعی احتمالی در بازار توزیع شود.

وی افزود: هم اکنون بطور متوسط روزانه حدود ۸۰ تن مرغ در بازار همدان توزیع می شود و دو میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی طی ۱۰ روز گذشته در واحدهای تولیدی مرغ گوشتی شهرستان صورت گرفته و همچنان روند ذخیره سازی طرح تنظیم بازار نیز ادامه دارد.

فرماندار همدان در بازدید واحد تولید نهاده های دامی با اشاره به ضرورت پیگیری علت افزایش قیمت سبوس بعنوان عامل مهم قیمت تمام شده نهاده های دامی گفت: هم اکنون این واحد تولیدی در شهرستان همدان با ظرفیت تولید سالانه ۱۲ هزار تن نهاده دامی فعال و ظرفیت تولید ان قابل ارتقا به ۱۸ هزار تن است.

محمدی در حاشیه بازدید از مرکز خرید تضمینی گندم با بیان اینکه براثر کاهش نزولات آسمانی وضعیت گندم دیم ما مطلوب نیست؛ افزود : فرایند پرداخت وجوه گندم کشاورزان روانسازی شده و پنج روز پس از تحویل گندم به کشاورزان پرداخت می شود.

کد خبر: ۹۸٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha