۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
زنجان در نرخ مشارکت اقتصادی رتبه سوم کشوری را دارد
معاون اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان:

زنجان در نرخ مشارکت اقتصادی رتبه سوم کشوری را دارد

زنجان- جعفری، معاون اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه استان در نرخ مشارکت اقتصادی رتبه سوم کشوری را دارد، گفت: نرخ مشارکت اقتصادی در استان بیش از ۵۰ درصد است. 

طیب جعفری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استان زنجان در ایجاد اشتغال طی سال گذسته خوش درخشید،گفت: در سال ۹۵ استان زنجان رتبه ۱۸ در فضای کسب و کار را داشت که در سال گذشته به رتبه سوم رسید. 

وی به نرخ مشارکت اقتصادی  اشاره کرد و ابراز داشت: این استان در نرخ مشارکت اقتصادی رتبه سوم کشوری را دارد و نرخ مشارکت اقتصادی در استان بیش از ۵۰ درصد است. 

معاون اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان  گفت:  استان  زنجان در زمینه حجم سرمایه گذاری صنعتی توسط بخش خصوصی در سال ۹۷ نیز رتبه ۱۸ کشوری  را کسب کرد و طی سال گذشته به رتبه ۱۳ رسید.

جعفری با بیان اینکه طی سال گذشته هفت واحد تولیدی در استان با حجم سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید،تصریح کرد: با افتتاح این تعداد برای پنج هزار و ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد شد. 

وی  بر لزوم توسعه مشاغل خانگی در زنجان تاکید کرد و ابراز داشت: توجه به این امر مهم باعث ارتقای نرخ مشارکت اقتصادی شده و ارتقای معیشت زندگی مردم را به دنبال دارد و در سالجاری هم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این مهم را به جد دنبال می کند و در استان فرش بافی بیشترین متقاضی را دارد. 

کد خبر: ۹۸٬۰۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha