۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
نوسان ارزش در بازار رمز ارزها طی ۲۴ ساعت گذشته؛ قیمت دوج کوین و بیت کوین رشد کرد
تحلیل روزانه بازار رمز ارزها؛

نوسان ارزش در بازار رمز ارزها طی ۲۴ ساعت گذشته؛ قیمت دوج کوین و بیت کوین رشد کرد

در روز دهم جولای قیمت دو رمز ارز بیت کوین و دوج کوین رشد کرد ولی اتریوم شاهد افت ارزش بود.

بازار؛ گروه بین الملل: بازار رمز ارزها در هفته های اخیر با نوسانات زیادی همراه بوده است. نوسان هایی که ریشه در سیاستهای وضع شده در کشورهای مختلف برای فعالیت بازار رمز ارزها داشت و مانع از تسریع روند افزایش قیمتها در بازار شد.

طبق گزارش منتشر شده در وب سایت مارکت واچ، در اولین ساعات روز شنبه دهم جولای سال ۲۰۲۱ بازار رمز ارزها شرایط متفاوتی را تجربه کرد. در این روز قیمت برخی از رمز ارزها مانند بیت کوین و دوج کوین نسبت به روز گذشته رشد کرد در حالیکه ارزش  اتریوم و XRP با  کاهش همراه بود.

در دهمین روز ماه جولای قیمت هر بیت کوین به ۳۳ هزار و ۳۶۰ دلار رسید که ۱.۳ درصد نسبت به روز قبل رشد کرد و قیمت دوج کوین با تجربه رشد ۲.۸۴ درصدی نسبت به روز قبل از ان به حدود ۲۲ سنت رسید.

قیمت اتریوم در اولین ساعات روز جاری به ۲ هزار و ۱۲۷  دلار رسید که کمتر از ۱.۵ درصد نسبه روز قبل پایین تر بود و ارزش هر XRP با تجربه کاهش کمتر از یک درصدی به ۶۲ سنت رسید.

نرخ پایین تغییرات قیمت رمز ارزها در این روزها باعث شد تا پیش بینی های زیادی در مورد ورود این بازار به فاز ثبات نسبی ارایه شود. پیش بینی هایی که می تواند بستر را برای افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری در این بازار فراهم کند و هجوم موسسات سرمایه گذاری به این بازار را افزایش دهد. برخی از تحلیل گران وضعیت کنونی را برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها مناسب ارزیابی می کنند و بر این باورند در ماه های آتی رشد قیمت رمز ارزها را شاهد خواهیم بود.

 در روز دهم ماه جولای خبرهای مختلفی در مورد بازار رمز ارزها شنیده می شد. از یک طرف نگرانی ها در مورد وضع محدودیتها توسط دولت چین برای مبادله و استخراج رمز ارزها بالا گرفته شده است.

در گزارشها این طور بیان شد که با وجود مطرح شدن ممنوعیت فعالیت مزارع استخراج رمز ارز در چین در سالهای قبلی ولی این بار دولت مصمم است تا با  این بازار مقابله کند و دلیل ان هم عرضه یوان دیجیتال به بازار است که می تواند رقیبی مهم برای این بازار باشد.

از طرف دیگر گزارشهای منتشر شده در مورد بازار دلار و نرخ تورم در این روزها هم خبری مهم در رسانه ها بود. وب سایت کوین دسک در گزارش خود نوشت: «گزارشهای  مربوط به  افزایش تورم در دنیا  و تداوم شرایط بحرانی در اقتصاد امریکا باعث شد تا بازار رمز ارزها با تنش روبرو شود و  مانعی مهم در مسیر افزایش ارزش رمز ارزها در بازار به وجود بیاید.»

کد خبر: ۹۸٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha