۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
۱۴ واحد تولیدی در زنجان با حجم سرمایه‌گذاری ۸ هزار میلیارد تومان در دست اجرا است
رئیس سازمان صمت زنجان:

۱۴ واحد تولیدی در زنجان با حجم سرمایه‌گذاری ۸ هزار میلیارد تومان در دست اجرا است

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان گفت ۱۴ واحد تولیدی و صنعتی در استان با حجم سرمایه گذاری حدود هشت هزار میلیارد تومان در دست اجرا است و برای دو هزار نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی سه ماه سالجاری واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان تعطیل نشده است،گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته ۱۴ واحد تولیدی و صنعتی در استان با حجم سرمایه گذاری حدود هشت هزار میلیارد تومان در دست اجرا است و برای بیش از دو هزار نفر اشتغال ایجاد می شود. 

وی اظهار کرد: از این تعداد سه واحد تولیدی و صنعتی هم طی مهرماه سالجاری به بهره برداری می رسد. 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه طی دو سال گذشته سرمایه گذاری در استان زنجان افزایش یافته است،گفت: طی سال گذشته این استان رتبه ۱۳  سرمایه گذاری در سطح کشور را به خود اختصاص داد. 

فغفوری با بیان اینکه بخش صنعت در استان زنجان اشتغال خوبی را دارد،گفت: بیش از ۳۶ درصد اشتغال استان در بخش صنعت بوده و این بخش در تولید استان بسیار موثر بوده است. 

وی با بیان اینکه سهم اشتغال استان در بخش صنعت طی دو سه سالجاری افزایش یافته است،تصریح کرد: سهم اشتغال استان در این بخش طی سال گذشته به سه هزار نفر افزایش  یافته که این مهم در اقتصاد استان هم تاثیر خود را نشان داده است. 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه طی سالجاری اشتغال استان در بخش صنعت افزایش قابل توجهی خواهد داشت،تصریح کرد: براساس برنامه ریزی اشتغال استان در بخش صنعتی به بیش از ۳۷ درصد می رسد و در سالجاری با افتتاح چند واحد تولیدی و صنعتی هم اشتغال استان در بخش صنعت افزایش می یابد.

کد خبر: ۹۷٬۹۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha