۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
۸۰۰ فرصت شغلی در اردبیل ایجاد می‌شود
رئیس مجمع نمایندگان اردبیل:

۸۰۰ فرصت شغلی در اردبیل ایجاد می‌شود

اردبیل_ بدری، رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: با بهره برداری از کارخانه تولید آهن اسفنجی اشتغال‌زایی برای ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم‌ محقق می‌شود.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده سرمایه‌گذاری کلان ۴۰ هزار میلیارد ریالی در حوزه صنعت و معدن در منطقه ویژه اقتصادی نمین انجام می‌شود که این موضوع در سفر اخیر وزیر صمت به استان اردبیل اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: توسعه متوازن کشور به عنوان یک راهبرد اساسی برای سرمایه‌گذاری کلان دولت در حوزه صنعت و معدن استان محقق شده و به همین منظور درصدد هستیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان و نیز حمایت مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در راستای توسعه سرمایه‌گذاری در بخش تولید آهن اسفنجی به روش احیا با فاینانس خارجی به میزان ۱۳۵ میلیون یورو معادل ۴ هزار میلیارد تومان ورود جدی داشته باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: ظرفیت تولید این کارخانه یک میلیون تن در سال است که بی‌شک با بهره‌برداری از این واحد صنعتی اشتغال‌زایی برای ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم‌ محقق می‌شود که در این زمینه اقدامات لازم انجام یافته و تمهیدات لازم به عمل آمده است.

بدری تصریح کرد: در طول هفته آینده عملیات اجرایی این پروژه مهم تولیدی و صنعتی آغاز می‌شود که به همین منظور نباید از هیچ تلاشی دریغ شود، بلکه انتظار داریم تا مسئولان و دستگاه‌های مربوطه با تمام تلاش و جدیت برای تحقق اهداف مورد نظر گام برداشته و مشکلات را برطرف‌سازی کنند.

وی اظهار کرد: توسعه کارخانجات و صنعتی‌سازی استان اردبیل جزو برنامه‌های چند ساله استان اردبیل است که خوشبختانه در سال‌های اخیر با پیگیری‌های نمایندگان مردم استان در مجلس پیگیری‌های خوبی در این زمینه به عمل آمده و نتایج مثمرثمری نیز رقم خورده است.

کد خبر: ۹۷٬۹۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha