۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در قزوین اینترنتی و پیامکی است
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:

ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در قزوین اینترنتی و پیامکی است

قزوین- مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین صرفا اینترنتی و پیامکی است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی مسکن و شهرسازی استان قزوین، ابراهیم مبارک قدم در این رابطه اظهار کرد: یک مرحله‌ی دیگر از ثبت نام اقدام ملی مسکن در قزوین (مهرگان) از دوشنبه ۲۶ اسفند آغاز می‌شود و برای ثبت نام هیچ نیازی به حضور در اداره کل راه و شهرسازی و یا کافی‌نت‌ها نیست.

مبارک قدم اضافه کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت نام از طریق پیامک، هیچ ضرورتی به حضور در کافی‌نت ها برای ثبت نام وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی تاکید کرد: متقاضیان برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن، صرفاً از یکی از روش‌های سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Tem.mrud.ir و سامانه پیامکی به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ استفاده کنند.

مبارک قدم عنوان کرد: جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند، می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح فردا تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار «بدون هیچ حرف یا کلمه اضافه» به شماره پیامکی فوق، نسبت به ثبت نام اولیه در طرح، اقدام کنند.

وی ادامه داد: به پیامک‌هایی که به جز کد ملی سرپرست خانوار، حاوی حرف یا کلمه دیگری باشند، ترتیب اثر داده نخواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی اشاره کرد: بدیهی است ثبت نام نهایی از متقاضیان که از طریق پیامک ثبت نام کرده‌اند، پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن صورت خواهد پذیرفت.

دبیر شورای مسکن استان اعلام کرد: همه متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه یا ارسال پیامک بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام کنند.

مبارک قدم گفت: افرادی که در مرحله اول، ثبت نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

کد خبر: ۹٬۷۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha