۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
قزوین می‌تواند به قطب تولید لوازم خانگی در کشور تبدیل شود/ فعالیت ۲۷ واحد تولید لوازم خانگی
رئیس سازمان صمت قزوین:

قزوین می‌تواند به قطب تولید لوازم خانگی در کشور تبدیل شود/ فعالیت ۲۷ واحد تولید لوازم خانگی

قزوین- افضلی، رئیس سازمان صمت قزوین با اشاره به ظرفیت تبدیل شدن قزوین به قطب تولید لوازم خانگی کشور گفت: ۲۷ واحد تولید لوازم خانگی با سه هزار و ۱۲۲ نفر اشتغالزایی در قزوین مشغول به فعالیت هستند.

 عزیزالله افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: قزوین در حوزه تولیدات لوازم خانگی امروز در جایگاه خوبی قرار دارد و حضور صنایع برجسته این حوزه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ظرفیت ویژه ای را برای منطقه ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۲۷ واحد صنعتی در استان قزوین در حوزه تولید لوازم خانگی فعال هستند که نزدیک به یک هزار و ۳۱۱ میلیارد ریال اعتبار در این حوزه هزینه شده است.

رئیس سازمان صنعت؛ معدن و تجارت قزوین گفت: نزدیک به سه هزار و ۱۲۲ نفر در استان در حوزه لوازم خانگی در حال فعالیت هستند که بخشی از ۱۵۷ هزار نفر شاغل واحدهای صنعتی است.

افضلی تصریح کرد: در حال حاضر سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در قزوین در حال فعالیت هستند که نیمی از این واحدها در خارج از شهرک‌های صنعتی فعال هستند.

وی اظهار داشت: قدمت ویژه قزوین در حوزه صنعت و فعالیت‌های صنعتی میتواند از ظرفیت های برجسته استان محسوب شود و از این رو است که حضور نیروی کار متخصص و با تجربه در قزوین به یک شاخص ویژه تبدیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین عنوان کرد: امروز قزوین در حوزه تولیدات لوازم خانگی صاحب جایگاه و سبکی ویژه است که با حمایت و پشتیبانی میتوان از این ظرفیت برای ارزآوری و تکمیل زنجیره تولید به بهترین شکل استفاده کرد.

کد خبر: ۹۷٬۸۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha