۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴
کمک‌های امدادی ستاد اجرایی امام خمینی(ره) به روستاهای جنوب دامغان
رئیس ستاد اجرایی استان سمنان خبر داد؛

کمک‌های امدادی ستاد اجرایی امام خمینی(ره) به روستاهای جنوب دامغان

سمنان- احمدی، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان سمنان گفت: پس از بازدید از روستاهای سیل زده جنوب دامغان مقرر شد تا ستاد اجرایی و صندوق فوریت‌های امدادی بنیاد احسان کمک‌هایی را صورت دهند.

حامد احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه همزمان با روز ۲۲ ماه رمضان گذشته سیلی در جنوب شهرستان دامغان متأسفانه سبب شد تا خانه‌های برخی از مردم دچار خرابی‌های جزئی و کلی شود، تاکید کرد: در همان زمان طبق مکاتبه‌ای که استانداری سمنان با ستاد اجرایی داشت، از این ستاد درخواست کمک شد.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی استان سمنان در همان برهه زمانی از روستاهای جنوب دامغان بازدید و مقرر شد تا موضوع استمداد مردم این روستاها در دستور کار قرار گیرد، افزود: سه روستای حسینان، سینگ و معلمان مرکز خسارات بودند و برنامه‌ریزی برای کمک رسانی به مردم این روستاها آغاز شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان ادامه داد: طبق مکاتباتی که با ستاد اجرایی انجام شد رئیس صندوق فوریت‌های امدادی بنیاد احسان به دامغان سفر کرد تا با حضور در روستاهای مذکور میزان برآورد خسارات و کمک‌های مورد نیاز مردم بررسی شود.

احمدی با بیان اینکه در این بازدید معاون فرماندار دامغان و بخشدار مرکزی، توضیحاتی را درباره مسائل و کمک‌های مورد نیاز مردم روستاهای مذکور ارائه و مقرر شد تا صندوق فوریت‌های امدادی مسائل را جمع بندی و در تهران مورد بررسی قرار دهد.

وی با بیان اینکه هنوز نمی‌توان به صورت قطعی اعلام کرد که چه میزان قرار است به سه روستای مذکور از سوی ستاد اجرایی و صندوق فوریت‌های امدادی بنیاد احسان کمک شود، گفت: پس از نشست‌های تخصصی و بررسی مسائل و همچنین ارائه گزارش‌ها، این موضوع در تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان با بیان اینکه از آنجا که محرومیت زدایی یکی از بخش‌های ماهوی ستاد اجرایی و بنیاد برکت و.. است در نتیجه سعی می‌کنیم تا در زمینه محرومیت زدایی از روستاهای جنوب دامغان و همچنین مسائل مورد نیاز خانه‌های آسیب دیده از سیل اخیر تلاش کنیم.

کد خبر: ۹۷٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha