۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
۵ دستگاه سوخت رسان سیار در مشهد مستقر شد

۵ دستگاه سوخت رسان سیار در مشهد مستقر شد

مشهد- به منظور دسترسی آسان به سوخت و کاهش تردد خودرو ها تعداد پنج دستگاه سوخت رسان سیار در مشهد مقدس فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی روز دوشنبه در آئین بهره برداری و آغاز فعالیت دستگاه های سوخت رسان سیار اظهار کرد: مشهد مقدس پس از کلانشهر تهران دومین شهری است که به دستگاه های سوخت رسان سیار مجهز شده است.

علی‌اصغر اصغری با بیان اینکه فعالیت این خودرو ها از تردد خودرو ها در سطح شهر برای سوخت گیری می کاهد و در وقت شهروندان نیز صرفه جویی خواهد کرد افزود: خودروهای سوخت رسان گزینه مناسبی برای سوخت گیری هستند  و در کاهش رفت و آمد به ویژه در ایامی که بیماری کرونا بسیاری از شهروندان را خانه نشین کرده است نقش مهمی ایفا می کنند.

وی با اشاره به این موضوع که ایجاد جایگاه های سوخت گیری در شهر های بزرگ به دلیل گرانی زمین و تجهیزات لازم نیازمند سرمایه گذاری هنگفتی است بیان کرد: دستگاه های سوخت رسان سیار خلاء کمبود جایگاه های سوختگیری در سطح شهر را برطرف می کنند.

اصغری ادامه داد: با فعالیت این خودرو ها از این پس امکان سوخت رسانی به خودرو های در راه مانده نیز افزایش خواهد یافت.

وی در خصوص هزینه این نوع سوخت گیری نیز بیان کرد: به دلیل اینکه این خودروها از انبار شرکت نفت سوخت گیری نمی‌کنند  و سوخت را از پمپ بنزین های سطح شهر تهیه می‌کنند لذا هزینه سوخت تحویلی به شهروندان با نرخ آزاد به انضمام هزینه حمل و نقل محاسبه خواهد شد.

کد خبر: ۹٬۷۷۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha