۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
روزانه ۲۰۰ هزار خودرو در قزوین سوخت گیری می‌کنند/ جایگاه های سوخت کانون شیوع ویروس کرونا هستند
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

روزانه ۲۰۰ هزار خودرو در قزوین سوخت گیری می‌کنند/ جایگاه های سوخت کانون شیوع ویروس کرونا هستند

قزوین- معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: بر اساس آمارها روزاه بیش از ۲۰۰ هزار خودرو در استان قزوین سوختگیری می‌کنند که همین میزان تردد بالا جایگاه‌های سوخت را به کانون شیوع بیماری کرونا تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری بازار، منوچهر حبیبی ظهر دوشنبه در حاشیه جلسه با جایگاه داران سوخت در استان قزوین به خبرنگاران گفت: در بررسی های به عمل آمده جایگاه های سوخت به عنوان کانون های شیوع بیماری کرونا مطرح هستند چرا که این جایگاه ها روزانه پذیرای تعداد زیادی از مراجعه کنندگان هستند و نگرانی های زیادی را در خصوص رعایت نکات بهداشتی در این حوزه ایجاد کرده است.

حبیبی عنوان کرد: در این مدت اطلاعیه های زیادی مبنی بر روش های مقابله با شیوع این بیماری و کنترل و مدیریت آن برای جایگاه داران ارسال شده است اما هنوز به نظر میرسد برخی از فعالین این حوزه ماجرا را به حد کافی جدی نگرفته اند.

وی افزود: اتحادیه جایگاه داران سوخت در این ایام با تدابیر مختلف تلاش کرده است تا میزان احتمال انتقال ویروس را به حداقل برساند. بر همین اساس در همه جایگاه های سوخت استان قزوین مقرر شده است تا سوختگیری توسط عوامل خود جایگاه انجام گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: همچنین تلاش شده است تا با حذف اسکناس هزینه سوخت به صورت الکترونیکی پرداخت شود.

حبیبی عنوان کرد: به جایگاه داران اکیدا توصیه شده است که از سوختگیری توسط رانندگان پرهیز شود و همچنین استفاده از ماسک و دستکش به عنوان اولویت های سوختگیری در این ایام مطرح شده است.

وی خاطرنشان کرد: توزیع مواد ضدعفونی کننده، دستکش و ماسک نیز در این جایگاه ها صورت گرفته است و تا رفع کامل این بیماری پرداخت هزینه سوخت با استفاده از کارت های الکترونیکی انجام می شود.

کد خبر: ۹٬۷۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha