۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
۱۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای حوزه‌های روستایی اردبیل اختصاص یافت
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

۱۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای حوزه‌های روستایی اردبیل اختصاص یافت

اردبیل- بدری، رئیس مجمع نمایندگان اردبیل گفت: ۱۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای حوزه‌های روستایی و ۴۳۸ میلیارد ریال نیز برای بخش آب شرب روستایی استان اختصاص یافته است.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار  اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای توسعه مناطق روستایی و رسیدگی به مشکلات آنان برای ما جزو اولویت‌های اساسی است و برهمین اساس برای توسعه این مناطق اعتبارات خوبی در اختیار نمایندگان مردم استان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: به همین منظور یک هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای حوزه‌های روستایی اردبیل و ۴۳۸ میلیارد ریال نیز برای بخش آب شرب روستایی در نظر گرفته شده است.

بدری اظهار کرد: تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام و رسیدگی به آنان با جذب اعتبارات اساسی در دستور کار است و به همین منظور انتظار داریم مسئولان نسبت به جذب اعتبارات تلاش داشته باشند تا بتوانیم منطقه را از بن بست اقتصادی خارج کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ادامه داد: اعتبارات خوبی برای تأمین آب شرب روستاها در نظر گرفته شده تا مجتمع‌های آبرسانی تا پایان سال تعیین تکلیف شود و آسفالت‌ریزی و توسعه راه‌های ارتباطی نیز جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه نیز تمهیدات لازم به عمل آمده است.

بدری با اشاره به اجرای طرح هادی و آبیاری نوین نیز افزود: اجرای طرح‌های آبخیزداری نیز با در نظر گرفتن اعتبارات مورد نظر در دستور کار است که انتظار داریم مسئولان همکاری‌های لازم را در این زمینه داشته باشند.

کد خبر: ۹۷٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha