۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
خاموشی بدون برنامه در بخش خانگی ممنوع است
وزیر نیرو:

خاموشی بدون برنامه در بخش خانگی ممنوع است

اردکانیان، وزیر نیرو گفت: از این پس، به جز موارد اضطراری، اعمال خاموشی به مردم، بدون برنامه پذیرفتنی نیست و مدیران عامل شرکت‌های توزیع باید به صورت دقیق و منظم برای اجرای آن نظارت کامل داشته باشند.

به گزارش بازار، ضا اردکانیان ساعت یک بامداد امروز (چهارشنبه) با حضور در ستاد فرماندهی پیک بار ۱۴۰۰، بر نحوه اجرای برنامه‌های مدیریت بار و تامین برق مشترکان نظارت کرد.

وزیرنیرو در گفتگو با مدیران عامل شرکت‌های برق سراسر کشور، جزئیات تصمیمات روز گذشته در هیات دولت و بازدید معاون اول رئیس جمهور از مرکز دیسپاچینگ را تشریح کرد.

اردکانیان با تاکید براین که برای جلوگیری از بروز خاموشی در بخش خانگی باید نهایت تلاش بکار بسته شود، افزود: در این روزهای کرونایی اهمیت استمرار تامین برق بیمارستان‌ها و مراکز حساس و حتی خانه‌های مردم بسیار مهم و خط قرمز ماست.

اردکانیان گفت: شرکت‌های توزیع برق در سراسر کشور موظف هستند جداول احتمالی خاموشی را با دقت کافی و به صورت گسترده در رسانه ملی و کانال‌های ارتباطی با مردم منتشر کنند.

وزیر نیرو افزود: از این پس، به جز موارد اضطراری، اعمال خاموشی به مردم، بدون برنامه پذیرفتنی نیست و مدیران عامل شرکت‌های توزیع باید به صورت دقیق و منظم برای اجرای آن نظارت کامل داشته باشند.

اردکانیان تصریح کرد: مدیران هم با حضور در رسانه‌ها و گفتگو با مردم، ضمن تشریح وضعیت برای آنان، صدای مردم را نیز بشنوند.

برپایه این گزارش، در این نشست شبانه، همایون حایری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، محمدحسن متولی‌زاده مدیرعامل شرکت توانیر و غلامعلی رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع توانیر نیز به صورت جداگانه به ارائه گزارش پرداختند.

کد خبر: ۹۷٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha