۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
وظیفه خود می‌دانیم از فعالان دانش‌بنیان حمایت مالی به عمل آوریم
رئیس جمهور منتخب در دیدار معاون علمی رئیس جمهور:

وظیفه خود می‌دانیم از فعالان دانش‌بنیان حمایت مالی به عمل آوریم

حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور منتخب گفت: دولت سیزدهم وظیفه خود می‌داند از همه فعالان بخش‌ها و بنگاه‌های دانش‌بنیان حمایت مالی و حقوقی به عمل آورد.

به گزارش بازار، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بعد از ظهر دیروز سه‌شنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

ستاری در این دیدار با تبریک انتخاب آقای رئیسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین وضعیت برنامه‌ها و اقدامات مجموعه متبوع خود به ویژه در حوزه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از اظهار محبت معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و گزارش وی گفت: کل نظام اداری و حکمرانی کشور باید پشتیبان توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان باشند تا گرایش فناورانه و دانش‌بنیان به همه بخش‌های مختلف کشور از صنایع، معادن و کشاورزی و سایر بخش‌ها تسری یابد.

رئیس جمهور منتخب اضافه کرد: دولت سیزدهم وظیفه خود می‌داند از همه فعالان بخش‌ها و بنگاه‌های دانش‌بنیان حمایت مالی و حقوقی به عمل آورده، موانع و مشکلات پیش روی فعالیت‌های دانش‌بنیان را برطرف کرده و به طور جدی از واردات محصولات مشابه تولیدات این شرکت‌ها جلوگیری کند.

رئیسی با تاکید بر اینکه با تمام وجود از جریان علمی کشور حمایت می‌کنم و یکی از شروط همکاری با دولت آینده اعتقاد به فعالیت‌های دانش‌بنیان است، اظهار داشت: تمام اعضای دولت باید نسبت به حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان جدیت داشته باشند تا به همگان نشان دهیم که اراده کشور بر رشد شتابان علمی است.

کد خبر: ۹۷٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha