۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
اجرای ۴۰ طرح کشاورزی اشتغال‌زا با اعتبار ۸۶۹ میلیارد ریال در استان بوشهر
مدیر کل جهاد کشاورزی استان بوشهر خبر داد:

اجرای ۴۰ طرح کشاورزی اشتغال‌زا با اعتبار ۸۶۹ میلیارد ریال در استان بوشهر

بوشهر- منوچهری مدیر کل جهاد کشاورزی استان بوشهر از اجرای ۴۰ طرح کشاورزی اشتغال‌زا با اعتبار ۸۶۹ میلیارد ریال در استان بوشهر خبر داد.

محمدتقی منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزان در راستای حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و تثبیت مشاغل در این حوزه از تمامی امکانات و توان موجود بهره می‌برد و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

وی افزود: ایجاد طرح‌های جدید با هدف ایجاد اشتغال پایدار نیز از جمله برنامه‌های مهم این مجموعه است و در سال جاری این روند با شتاب بیشتری تداوم خواهد داشت.

مدیر کل جهاد کشاورزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال جاری تسهیلات کم بهره با بازپرداخت طولانی برای طرح‌های مختلف پرداخت می‌شود و انتظار داریم این طرح‌ها با دقت و با کمترین انحراف، اجرایی و عملیاتی شوند.

منوچهری تصریح کرد: سال گذشته با پرداخت بیش از ۸۶۹ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره، شاهد ایجاد مشاغل جدید در حوزه‌های گلخانه‌ای و پرورش ماهی و میگو و همچنین طرح‌های حوزه صنایع تبدیلی خرما بودیم که تعداد زیادی شغل ایجاد شد.

وی از اجرای ۴۰ طرح کشاورزی اشتغال‌زا در استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: ۱۰ طرح بزرگ در حوزه آبزیان به ویژه پرورش ماهی و میگو  و همچنین ۱۸ طرح گلخانه‌ای از مهم‌ترین طرح‌ها هستند.

مدیر کل جهاد کشاورزی استان بوشهر یادآور شد: طرح‌های صنایع غذایی تبدیلی و همچنین فرآوری خرما نیز ازدیگر طرح‌هایی است که با تعداد بالای اشتغال‌زایی محقق شده‌اند.

کد خبر: ۹۷٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha