۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در مناطق محروم کشور
رئیس سازمان بسیج سازندگی خبر داد

تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در مناطق محروم کشور

بوشهر- زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی از تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در مناطق محروم کشور خبر داد.

محمد زهرایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بسیج سازندگی از ابتدای تاسیس در سال ۱۳۷۹ در راستای محرومیت‌زدایی از چهره روستاها و مناطق کمتربرخوردار اهتمام جدی داشته و روز به روز نیز شاهد گسترش فعالیت این نهاد هستیم.

وی افزود: سرکشی به نقاط مختلف و دوردست کشور و احصای مشکلات و دغدغه‌های مردم از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی است و امیدوارم با تلاش دسته‌جمعی بتوانیم در مسیر کمک به مردم بی‌بضاعت گامی برداریم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم از طریق گسترش مشاغل خانگی و سایر برنامه‌ها، از اولویت‌های بسیج سازندگی است و در سال جاری بیشترین تلاش ما در مسیر اشتغال‌زایی است.

زهرایی از تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در مناطق محروم کشور خبر داد و ابراز داشت: در سال جاری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد بیش از ۵۶ هزار فرصت شغلی در مناطق محروم پیش‌بینی شده و به فضل خدا به نتایج لازم برسیم.

وی یادآور شد: البته ایجاد ۵۶ هزار شغل جدید توسط بسیج سازندگی انجام می‌شود و حدود ۱۵۰ هزار شغل نیز با همکاری و همراهی سایر دستگاه‌ها با بسیج سازندگی محقق می‌شود و انتظار داریم امسال مجموعا بیش از ۲۰۰ هزار شغل جدید ایجاد شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی بیان کرد: حضور بسیج سازندگی در روستاها در راستای اجرای طرح‌های مختلفی از جمله تسطیح خیابان‌ها، آبرسانی و برقرسانی به روستا و اجرای طرح‌های کوچک و بزرگ عام‌المنفعه است و تا حصول نتیجه این تلاش‌ها ادامه دارد.

زهرایی یادآور شد: گروه‌های جهادی و بسیجی همکاری بسیار خوبی دارند و با ایجاد این گروه‌ها، شاهد آبادانی و عمران در مناطق محروم کشور هستیم و امیدوارم لبخند رضایت بر لبان مردم مستضعف بنشیند.

وی گفت: بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان بوشهر اعتبار در نظر گرفته شده که انتظار داریم بخش زیادی از طرح‌های مورد نظر را اجرایی کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی ابراز داشت: بسیج سازندگی در راستای آزادی زندانیان غیر عمد نیز فعالیت خوبی داشته و امسال بیش از ۵ هزار زندانی غیر عمد را در برنامه داریم که به آغوش خانواده بازگردند.

کد خبر: ۹۷٬۵۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha