۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
۳۰۳۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری در پروژه های هتل سازی آذربایجان شرقی
طی سال ۹۸ انجام شد

۳۰۳۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری در پروژه های هتل سازی آذربایجان شرقی

تبریز- معاون گردشگری و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی از سرمایه گذاری ۳۰۳۶ میلیارد تومانی بخش خصوصی در پروژه های هتل سازی آذربایجان شرقی طی سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حمزه زاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هتلداری یکی از مولفه های مهم توسعه گردشگری در کشورها به شمار می آید، ادامه داد: امکانات اقامتی از اجزای بسیار مهم در نظام فعالیت های صنعت گردشگری است، بطوریکه امروزه هتل‌داری یک فعالیت صرفا تجاری نیست بلکه یک فعالیت اقتصادی فرهنگی و یک صنعت است.

او اهداف توسعه و ارتقا کمی و کیفی فعالیت‌های گردشگری را در گرو توسعه صنعت هتلداری عنوان کرد و گفت: در سال های اخیر با گسترش و توسعه حوزه هتلداری در استان شاهد پوست اندازی صنعت گردشگری در منطقه بوده ایم و با توجه به رویداد تبریز ۲۰۱۸ ، آذربایجان شرقی شاهد رشد چشم گیری در زمینه ایجاد هتل و اماکن اقامتی بوده است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی در ادامه به پروژه های هتل سازی استان طی سال جاری اشاره کرد و گفت: در راستای توسعه گردشگری استان، طی سال جاری ۳۱ پروژه هتل سازی در حال فعالیت است که بخش عمده آن در تبریز و شهرستان جلفا قرار گرفته است.

کد خبر: ۹٬۷۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha