۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸
نوسازی ۲۵۰ کیلومتر شبکه فرسوده آبرسانی استان بوشهر
مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد:

نوسازی ۲۵۰ کیلومتر شبکه فرسوده آبرسانی استان بوشهر

بوشهر- حمزه‌پور مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر از نوسازی ۲۵۰ کیلومتر شبکه فرسوده آبرسانی استان بوشهر خبر داد.

عبدالحمید حمزه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مشکلات آب در استان بوشهر به دلیل خشکسالی‌های پیاپی چند سال اخیر و کاهش منابع آبی است و باید با مدیریت صحیح و همچنین صرفه‌جویی در مصرف بتوانیم از پس مشکلات بر بیاییم.

وی افزود: بیشترین تلاش و فعالیت مجموعه آب و فاضلاب استان و مدیریت ارشد استان در راستای تکمیل پروژه‌های حوزه آب به ویژه آب‌شیرین‌کن است و انتظار داریم با تامین منابع مالی و اعتباری بتوانیم شاهد تکمیل طرح‌ها باشیم.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر خاطر نشان کرد: برای تکمیل و نوسازی شبکه‌های آبرسانی استان در سال جاری به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که امیدواریم با همکاری مدیران استانی و کشوری تامین شود.

حمزه‌پور تصریح کرد: هدررفت آب به دلیل فرسودگی شبکه‌های آبرسانی موجبات بدتر شدن وضعیت آب می‌شود و در کنار طرح‌هایی که برای افزایش منابع آب اجرایی می‌کنیم، نگاه خاصی هم به نوسازی و اصلاح شبکه‌های فرسوده داریم.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر از نوسازی ۲۵۰ کیلومتر شبکه فرسوده آبرسانی استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: امسال ۲۵۰ کیلومتر شبکه فرسوده آبرسانی در استان، نوسازی و بازسازی می‌شود که گامی در بهبود وضعیت آب و جلوگیری از هدررفت آب است.

حمزه‌پور گفت: حدود ۸۵ درصد آب استان بوشهر از استان‌های همجوار به ویژه فارس و کهگیلویه و بویراحمد تامین می‌شود و به دلیل گستردگی شبکه، نوسازی و بازسازی و اصلاح شبکه‌های آبرسانی از اهمیت زیادی برخوردار است.

کد خبر: ۹۷٬۳۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha