۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
سد دالکی ۳۵ درصد پیشرفت دارد/ لزوم تامین منابع اعتباری
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

سد دالکی ۳۵ درصد پیشرفت دارد/ لزوم تامین منابع اعتباری

بوشهر- رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت ۳۵ درصدی سد دالکی خبر داد و بر لزوم تامین منابع اعتباری و مالی این سد تاکید کرد.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: دولت سیزدهم در راستای رفع مشکلات مردم برنامه‌های متنوعی دارد و امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید، به تدریج شاهد بهبود وضعیت مردم به ویژه در زمینه معیشت باشیم.

وی افزود: مردم به دنبال ایجاد تغییرات در روش مدیریت کشور به ویژه در حوزه اقتصادی و معیشتی هستند و دولت جدید باید به ندای مردم لبیک بگوید و انتظار داریم تیم اقتصادی دولت جدید، با نگاه به توان و ظرفیت داخل در مسیر رشد و پیشرفت گام بردارد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی به مشکلات کم‌آبی در دشتستان و استان بوشهر اشاره و خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون و به ویژه در یکماه اخیر، مردم دشتستان با قطعی مکرر آب و برق روبه‌رو بوده‌اند و با توجه به وضعیت کرونا و گرمای بیش از حد هوا، به هیچ وجه قابل تحمل نیست و باید فکری اساسی شود.

رضایی با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های حوزه آب در دشتستان تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های آبرسانی و آب‌شیرین‌کن و همچنین تکمیل سدهای در دست احداث مورد تاکید قرار دارد و از مسئولان و متولیان امر انتظار داریم در این مسیر کم‌کاری نکنند.

وی از پیشرفت ۳۵ درصدی سد دالکی خبر داد و با تاکید بر لزوم مشکلات اعتباری این طرح ابراز داشت: راه‌اندازی سد دالکی گامی بزرگ در مسیر تامین آب دشتستان خواهد بود و انتظار داریم منابع اعتباری تزریق شود تا در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: سد دالکی علاوه بر تامین آب کشاورزان و باغداران، نقش مهمی در تامین بخشی از آب شرب مردم نیز دارد و امیدواریم زودتر تکمیل شود.

کد خبر: ۹۷٬۳۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha