۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳
  ۱۳۷ پروانه بهره برداری چاه های آب استان مرکزی اصلاح یاتعدیل شد
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان مرکزی در گفتگو با بازار

۱۳۷ پروانه بهره برداری چاه های آب استان مرکزی اصلاح یاتعدیل شد

اراک مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان مرکزی، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۳۷ مورد اصلاح و تعدیل پروانه بهره برداری چاه های آب در استان مرکزی انجام شده است.

عزت الله آمره ای در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: اجرای طرح اصلاح و تعدیل پروانه های بهره برداری چاه‌های آب در استان مرکزی، صرفه‌جویی ۹ هزارو۳۲ مترمکعبی آب را رقم زده است.

 وی خاطر نشان کرد: در این مدت نیز ۸۸ کنترل هوشمند نصب شده که این اقدام نیز صرفه جویی یک میلیون و ۶۶۰ هزار مترمکعب آب را به همراه داشته است.

 مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان مرکزی، در بخش دیگر سخنان خود گفت: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون ۷ حلقه چاه غیر مجاز در استان مرکزی پر شده است. که این روند ۱۰۳ هزار مترمکعب صرفه‌جویی را همراه داشته است.

 وی افزود: در کنار پرکردن چاه های فرم ۵، عملیات پرو مسلوب المنفعه کردن چاه‌های جدید حفرشده که شناسایی شدند نیز در دستور کار قرار دارد.

 وی با اشاره به اینکه در سه ماه نخست سال جاری ۹ حلقه چاه شناسایی و پر شده است افزود: این اقدام موجب صرفه جویی ۷۹ هزار مترمکعب آب در استان شده است

آمره ای خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون ۱۳۷ مورد اصلاح و تعدیل پروانه بهره برداری چاههای آب در استان انجام شده است که این طرح صرفه‌جویی ۹هزارو۳۲ هزار مترمکعب آب را رقم زده است.

به گفته مدیرعامل آب منطقه ای استان مرکزی، در مجموع حجم کل صرفه جویی صورت گرفته آب در سه ماه نخست سال جاری در استان مرکزی بالغ بر ۱۰ میلیون متر مکعب است.

کد خبر: ۹۷٬۳۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha