۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
خرید محصولات کشاورزی مازندران از ۷۲ هزار تن گذشت
مدیرکل غله مازندران:

خرید محصولات کشاورزی مازندران از ۷۲ هزار تن گذشت

ساری- وفایی نژاد، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: میزان خرید گندم و کلزا از کشاورزان به صورت تضمینی از ۷۲ هزار تن فراتر رفته است.

عباسعلی وفایی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال بیش از ۱۰۰ هزار تن گندم و ۱۱ هزار تن کلزا از کشاورزان استان خریداری شود، افزود: تاکنون بیش از ۶۴ هزار تن محصول گندم خریداری شده است.

وی میزان خرید محصول کلزا را در مراکز خرید استان هشت هزار تن بیان کرد و گفت: بیش از ۱۹ مرکز خرید گندم و ۱۴ مرکز خرید کلزا در استان دایر شده است.

وی با اظهار اینکه تاکنون ۲۹ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است، میزان پرداخت طلب کلزاکاران استان را حدود هشت میلیارد تومان ذکر کرد و از کشاورزان خواست تا محموله های خود را در سامانه جامع ثبت کنند.

وفایی نژاد همچنین حوزه صنعت و معدن را موتور محرکه اقتصادی کشور برشمرد و گفت: توسعه کارآفرینی فناورانه و جایگزینی صنعت با نفت می تواند قطار پیشرفت کشور را با شتاب مضاعفی روبرو کند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران درباره ذخایر کالاهای استراتژیک از جمله گندم نیز گفت: در حال حاضر به اندازه مورد نیاز ذخایر در استان وجود دارد و جای نگرانی نیست.

کد خبر: ۹۷٬۳۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha