۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
گرانی مواد غذایی زیر سایه بی توجهی وزارت صمت| سازمان حمایت از مصرف کننده کجای کار است؟
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

گرانی مواد غذایی زیر سایه بی توجهی وزارت صمت| سازمان حمایت از مصرف کننده کجای کار است؟

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر صمت باید تا روز پایانی حضور در وزارتخانه موضوع ساماندهی بازار و کنترل قیمت‌ها را با جدیت پیگیری کند و سازمان حمایت نیز بایستی تکانی به خود دهد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدجواد حسینی کیا با انتقاد از افزایش افسارگسیخته قیمت مواد غذایی، گفت: به نظر می‌رسد دولت در روزهای پایانی عمر خود همه‌ی امور را رها کرده تا دولت بعدی در روزهای آغازین با چالش جدی روبه رو شود که اگر اینگونه باشد این اقدام نوعی خیانت بزرگی در حق مردم است.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت دوازدهم باید تا آخرین روز مسئولیت، وظایف خود را به درستی انجام دهد، افزود: در حال حاضر هیچ نظارتی بر بازار و قیمت کالاهای اساسی وجود ندارد و بهای کالاها هر روزه افزایش چند برابری دارد.

وی با اشاره به ضرورت نظارت بر تولید، عرضه و قیمت کالاهای اساسی در بازار، اضافه کرد: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید به موضوع افزایش بی‌رویه قیمت مواد غذایی ورود کنند زیرا در ماه‌های اخیر نه تنها نرخ ارز رشد چندانی نداشته بلکه قیمت حامل‌های انرژی نیز تغییر چندانی نداشته است بنابراین گرانی چندباره  محلی از اعراب ندارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت باید تا روز پایانی حضور در وزارتخانه موضوع ساماندهی بازار و کنترل قیمت‌ها را با جدیت پیگیری کند، تصریح کرد: سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده باید تکانی به خود داده و و اقدام موثری انجام دهد و بر قیمت‌ها نظارت کرده و با متخلفان برخورد کند، متاسفانه این سازمان از شتاب لازم برخوردار نیست.

کد خبر: ۹۷٬۲۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha