۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
مکلفیم با کارآمدی، ثبات اقتصادی و امید را در جامعه افزایش دهیم
رئیس مجلس شورای اسلامی:

مکلفیم با کارآمدی، ثبات اقتصادی و امید را در جامعه افزایش دهیم

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما مکلفیم با کارآمدی و پاسخگویی بتوانیم ثبات اقتصادی، امید و نشاط را در جامعه افزایش دهیم.

 به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در مراسم تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید قوه قضائیه به آقای رئیسی به خاطر تلاش مضاعف و کار تحولی در قوه قضائیه براساس سند تحول مورد تاکید مقام معظم رهبری «خدا قوت» گفت و تصریح کرد: این سند، امید و نشاط را در جامعه به وجود آورد و اطمینان دارم با شناختی که از آقای محسنی اژه‌ای و با سابقه‌ای که از ایشان و قوه قضائیه دارم، انشاءالله این حرکت با شتاب بیشتری به پیش خواهد رفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: واقعیت تلخی است که امروز ما در کشور در شرایط سختی به سر می‌بریم و شرایط مردم ما به ویژه محرومین و مستضعفین سخت‌تر از همیشه است.

وی افزود: هم از بعد مسائل اقتصادی چه در حوزه سرمایه گذاران و چه بخش محرومین، هر دو طرف در آسیب هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه مسائل اجتماعی، سرمایه‌های اجتماعی ما رو به کاهش است به ویژه بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی ما که اعتماد مردم است، در شرایط خوبی قرار ندارد و این واقعیت تلخی است.

قالیباف افزود: خداوند را شاکریم که یک دوره جدیدی از حکمرانی و اداره کشور آغاز شده است و در آستانه شروع به کار و مسئولیت پذیری در یک دوره جدید قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه این فرصت یک فرصت بسیار کم نظیری برای خدمت به مردم و حل مشکلات است خاطرنشان کرد: این توقع به حق مردم از ماست و آنان هیچ بهانه‌ای دیگری را از ما نخواهند پذیرفت. این وظیفه‌ای است بر دوش همه ما و هیچ بهانه‌ای برای عدم موفقیت نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همه ما ملزم به کارآمدی و پاسخگویی در مقابل مردم، مقام معظم رهبری و پیشگاه خداوند هستیم.

وی گفت: ما مکلف به اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه هستیم و ملزمیم به اینکه با کارآمدی یک زندگی خوب را با اولویت محرومین و مستضعفین ورق بزنیم و آن را تحقق بخشیم.

قالیباف افزود: ما مکلفیم با کارآمدی و پاسخگویی بتوانیم ثبات اقتصادی و امید و نشاط را در جامعه افزایش دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:روشن است بار اصلی این مسئولیت بر عهده دولت محترم در آینده است.

وی همچنین برای رئیس جدید قوه قضائیه آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر: ۹۷٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha