۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
دوشنبه سبز آخر سال با صعود ۱۱۵۵۰ واحدی
گزارش لحظه ای بورس/26 اسفند۹۸؛

دوشنبه سبز آخر سال با صعود ۱۱۵۵۰ واحدی

شاخص کل در پایان معاملات روز دوشنبه ۱۱۵۵۰ واحدی در کانال ۵۰۵۹۵۶ واحد قرار گرفته تا خیال سهامداران بابت صعود پس از نوروز ۹۹ را راحت کند.

به گزارش خبرنگار بازار، شاخص کل در پایان معاملات روز دوشنبه ۱۱۵۵۰ واحدی در کانال ۵۰۵۹۵۶ واحد قرار گرفته تا خیال سهامداران بابت صعود پس از نوروز ۹۹ را راحت کند، شاخص کل امروز رشد ۲.۳۴ درصدی داشته و شاخص کل قیمت هم وزن رشد ۱.۳۰ درصدی را به خود دیده است. 

شاخص آزاد شناور رشد۲.۴۸ درصدی را نسبت به دیروز انجام داده و شاخص بازار اول نیز رشد ۲.۵۱ درصدی دارد، شاخص بازار دوم نیز ۲.۰۸ رشد داشته است.

نمادهای فارس، فولاد، فملی، رمپنا، فارس، اخابر، پارس، همراه بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل از خود بر جای گذاشته و نمادهای وتجارت، وبملت، فاراک، خساپا، ونوین، فولاد و شپنا در معاملات امروز پربیننده ترین نمادها بودند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز ۰.۷۰ درصد نسبت به دیروز رشد داشت، شاخص صعنت ۲.۲۹ درصد، شاخص ۳۰ شرکت بزرگ ۲.۷۷ .و شاخص ۵۰ شرکت فعالتر نیز ۲.۷۳ درصد نسبت به دیروز رشد کردند.

در پایان معاملات امروز ۲۱۸ نماد بورسی مثبت و ۱۲۷ نماد منفی و ۴ نماد نیز بدون تغییر ماندند.در فرابورس نیز ۱۳۷ نماد مثبت و ۹ نماد بدون تغییر و ۱۷۰ نماد در محدوده منفی قرار داشتند.

کد خبر: ۹٬۷۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha