۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به تکمیل طرح‌های عمرانی نهاوند
نماینده مردم نهاوند در مجلس عنوان کرد:

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به تکمیل طرح‌های عمرانی نهاوند

همدان - نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های عمرانی نهاوند خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر نمانیده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، علیرضا شهبازی اظهار کرد: به منظور اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان نهاوند در سال جاری از سوی شورای برنامه‌ریزی استان، ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در مرحله اول به این شهرستان اختصاص یافت.

وی افزود: طرح‌های عمرانی در دست اجرای این شهرستان که نیاز به اختصاص اعتبار دارند جاده نهاوند به گیان، جاده دهفول به برزول و همچنین جاده قدیم دهفول راه و خانه صمصام برای ایجاد موزه نهاوند است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علاوه بر این مقرر شد کار مطالعات جاده برزول به فارسبان انجام شده و موافقت نامه ماده ۲۳ آن نیز صورت گیرد، گفت: در شورای برنامه‌ریزی که با حضور استاندار برگزار شد مقرر شد دو سالن ورزشی برای اجرا در برنامه ریزی سال جاری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از دیگر مصوبات شورای برنامه ریزی استان همدان اجرای کریدور دوم جاده نهاوند به فیروزان در سال جاری است، گفت: در این جلسه موانع اجرای مجتمع پتروشیمی و معدن مس نهاوند مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد کمیته‌ای در این خصوص تشکیل و نسبت به رفع موانع اقدام کند.

شهبازی تسریع در اجرای طرح‌های تولیدی شهرستان را نیازمند همراهی و همکاری مردم عنوان کرد و افزود: برای اجرای برخی طرح‌های عمرانی باید همراهی مردم را داشته باشیم زیرا داشتن معارض و عدم همکاری آنان در مواقعی اجرای طرح‌های تولیدی را با تاخیر و مشکل همراه می‌کند.

کد خبر: ۹۷٬۲۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha