۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
راهنمای خرید بلیط هواپیمای خارجی: چمدانت را ببند!

راهنمای خرید بلیط هواپیمای خارجی: چمدانت را ببند!

شروع واکسیناسیون همگانی علیه کرونا همزمان با آغاز فصل تابستان می‌تواند دو دلیلی باشد که بسیاری از افراد سفر به کشورهای خارجی را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌کنند.

بازار; گروه اقتصاد دیجیتال: شروع واکسیناسیون همگانی علیه کرونا همزمان با آغاز فصل تابستان می‌تواند دو دلیلی باشد که بسیاری از افراد سفر به کشورهای خارجی را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. خصوصا افرادی که تعطیلات نوروز و تابستان سال گذشته را نیز به دلیل قرنطینه دسته جمعی در خانه ماندند و حتی قید مسافرت‌های داخلی را نیز به دلیل رعایت پروتکل‌ها زده بودند.

اکنون هموار شدن نسبی شرایط کرونایی، می‌تواند خون جدیدی به رگ‌های صنعت گردشگری بدمد و با افزایش تعداد سفرهای خارجی، امید آن می‌رود که شرایط اقتصادی شرکت‌ها و خدمات هواپیمایی نیز بهتر شود.

تهیه بلیط هواپیمای خارجی

به جز گردشگری و مواردی مانند تور واکسن کرونا، مردم به دلایل دیگری چون تحصیل و کار نیز به مسافرت خارجی می‌روند. آنها در قدم اول قبل از هر چیز نیاز به تهیه بلیط هواپیما دارند. بسیاری از آنها به سایت شرکت‌های هواپیمایی برای خرید بلیط هواپیما یا دفتر این شرکت‌ها به صورت حضوری مراجعه می‌کنند اما با تیک‌آف قیمت‌ کنونی بلیط‌ها که سر و صدای بسیاری از مردم را درآورده، آنها را از خرید بلیط ارزان هواپیما ناامید می‌کند.

البته به تازگی رئیس سازمان هواپیمایی از بازگشت قیمت بلیت هواپیما به نرخ‌های قبلی پس از اخطار جدی به شرکت‌های هواپیمایی خبر داد و اعلام کرد تا امروز هم این شورا هیچ مجوزی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما نداشته و اقدام شرکت‌های هواپیمایی تخلف بود و قیمت‌ بلیت‌ها به نرخ قبل بازگشته است. این موضوع می‌تواند موجب تشویق بیشتر افراد به خرید بلیط هواپیمای خارجی و داخلی باشد.

مزیت خرید مستقیم بلیط هواپیما

به جز مراجعه به ایرلاین‌ها، شما برای خرید بلیط سفر خارجی راه دیگری نیز در پیش دارید و آن استفاده از خدمات پی پال و وب مانی است. در واقع اگر سایتی از این درگاه‌ها پشتیبانی کند شما می‌توانید با تهیه این کارت‌ها، پرداخت بلیط پرواز خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام دهید. در این حالت شما می‌توانید با هزینه کمتر، انتخاب‌های ‏بهتری در میان ایرلاین‌ها برای رسیدن به مقاصد خود داشته باشید.

برای پرداخت با پی پال نیاز به افتتاح حساب پی پال دارید که متاسفانه به کاربران ایرانی ارایه نمی‌شود. اما راه‌های بهتری هم این میان وجود دارد. شما می‌توانید فرآیند پرداخت آنلاین ارزی خرید بلیط هواپیمای سفر خارجی خود را به نیک پرداخت بسپارید.

راهنمای خرید بلیط هواپیمای خارجی: چمدانت را ببند!

با پی پال و وب مانی بیشتر آشنا شوید

پی پال یکی از پلتفرم‌های محبوب برای نقل و انتقال پول بین افراد و کسب‌وکارهای آنلاین است و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پرداخت ارزی آنلاین در سرتاسر دنیا محسوب می‌شود که میلیون‌ها کاربر دارد. پی پال را می‌توان یک کیف پول الکترونیکی و سرویس پرداخت واسطه‌ای آنلاین معرفی کرد که وظیفه انتقال پول در سرتاسر دنیا را برعهده دارد.

پی پال در حال حاضر بیش از ۲۹۰ میلیون کاربر در اختیار دارد و این آمار بسیاری از فروشگاه‌ها و کسب و کارها مانند ایرلاین‌ها را وسوسه کرده تا خرید با پی پال را برای تمامی مردم دنیا فراهم کنند. پی پال شاید در ابتدا پلتفرم مشهوری نبود، اما با عرضه اولیه سهام خود در بورس، شرکت عظیمی به نام  eBay روی آن سرمایه‌گذاری کرد. این فروشگاه آنلاین، پی پال را به عنوان روش پرداخت پیش فرض خود انتخاب کرد و باعث شد تا رفته رفته مردم دنیا با پی پال و قابلیت‌های جذاب آن آشنا شوند.

 متاسفانه به دلیل تحریم‌هایی که علیه کشور ما وجود دارد، پی‌ پال به مردم ساکن ایران سرویس نمی‌دهد. فریلنسرها و اشخاصی که برای کارفرماهای خارجی، پروژه انجام می‌دهند یا شرکت‌های ایرانی که سرویس‌های بین‌المللی ارائه می‌دهند، نیاز به پلتفرم مطمئن و شناخته‌شده‌ای مانند پی پال دارند. اما تحریم‌های ایران استفاده از پی پال را برای مردم کشور ما دشوار کرده است. این موضوع نیاز به سایت‌های واسطه مانند نیک پرداخت برای گذر از مرحله پرداخت را پررنگ کرده است.

وب مانی نیز یکی از سیستم پرداخت بین‌المللی است که امکان نقل و انتقال پول و خرید را در فضایی امن فراهم کرده و امکان نقد کردن آن در ایران نیز وجود دارد. وب مانی، برخلاف پی پال، به ایرانیان خدمات می‌دهد و حتی شما می‌توانید اقدام به افتتاح حساب وب مانی خود کنید. وب مانی به دلیل دسترسی همیشگی و امنیت بالایی که برای کاربران فراهم کرده است، از جمله محبوب‌ترین کیف پول‌های دیجیتال دنیا محسوب می‌شود. دریافت و ارسال پول، ذخیره دارایی در انواع مختلف، عدم نیاز به ارتباط مستقیم با بانک‌ها و خرید سرویس و محصولات، از جمله اصلی‌ترین وظایف وب مانی هستند.

راهنمای خرید بلیط هواپیمای خارجی: چمدانت را ببند!

کاربردهای پی پال و وب مانی

متداول‌ترین کاربرد این درگاه‌ها، خرید کالا و خدمات از سایت‌های خارجی مانند همین تهیه بلیط هواپیما است. همچنین شما می‌توانید از تمام سایت‌های آنلاین که این درگاه را پشتیبانی می‌کنند، پرداخت خرید خود را انجام دهید. از دیگر کاربردهای پی پال و وب مانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· امکان رزرو هتل، هاستل و اقامتگاه‌های خارجی

· خرید بلیط هواپیما و پرداخت امور سفارت

· دریافت اشتراک سرویس‌های دیجیتال سرگرمی یا آموزشی

· امکان پرداخت هزینه‌های مربوط به آزمون‌های بین المللی

· ارسال و انتقال وجه

· پرداخت داخل برنامه‌ای اپلیکیشن‌ها

· پرداخت وجه آنلاین در وبسایت‌های خرده‌فروشی و فروشگاهی برای خرید کالا یا خدمات

نحوه خرید بلیط هواپیما با نیک پرداخت

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی باید ابتدا وارد سایت موردنظر خود شوید و مبدا و مقصد را مشخص کرده و پس از آن تاریخ رفت و برگشت را انتخاب کنید. سپس با وارد کردن تعداد همراهان و انتخاب خدمات سفر خود را رزرو کنید. در نهایت برای خرید بلیط هواپیما خود باید در مرحله پرداخت از پلتفرم‌های پرداخت استفاده کنید. چنانچه به روش‌های پرداخت ارزی مانند کردیت کارت‌ها دسترسی ندارید، می‌توانید پرداخت را با سایت نیک پرداخت انجام دهید و با ارسال لینک خرید خود به راحتی آن را پرداخت کنید. 

نیک پرداخت این امکان را فراهم کرده تا با ارائه خدمات خرید با پی پال و وب مانی بتوانید بدون هیچ واسطه‌ای بلیط پرواز خارجی بخرید. این سایت علاوه بر خرید بلیط هواپیما می‌تواند پرداخت رزرو هتل و دیگر پرداخت‌های مرتبط‌تان را هم با کمترین کارمزد بر عهده بگیرد. برای خرید بلیط پرواز خارجی، تنها کافیست با کلیک روی بخش «خدمات» به بخش «خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل» رفته و با ورود به پنل کاربری‌، سفارش خود را ثبت کنید. برای خرید بلیط پرواز خارجی پیش از ثبت سفارش با پشتیبانی هماهنگ کنید.

پس از ثبت نام در نیک پرداخت، از قسمت «سفارشات» به قسمت «سفارش جدید» بروید و از بخش «خدمات پی پال»، خرید با پی پال یا از بخش «خدمات وب مانی»، «خرید با وب مانی» را انتخاب کنید. اکنون نوبت پر کردن فیلدهایی مانند میزان ارز، نوع ارز و لینک خرید وب­سایتی است که بلیط خود را از آنجا خریداری کرده‌اید. به طور کلی سفارش خرید بلیط سفر خارجی در نیک پرداخت در کمتر از ۳۰ دقیقه ثبت می‌شود و پس از آن می‌توانید با خیال راحت چمدان خود را بببندید!

کد خبر: ۹۷٬۱۰۱

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha