۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
۹.۸ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح ملی ابرار در اردبیل اختصاص یافت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل:

۹.۸ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح ملی ابرار در اردبیل اختصاص یافت

اردبیل - مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای اردبیل گفت: برای اجرای طرح ملی ابرار در استان ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رحمتی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره کل راهداری اردبیل با بیان اینکه طی سال جاری ۷۳ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان روکش آسفالت شده است، گفت: ۱۰۸ هزار مترمربع درزگیری نیز در مدت یاد شده انجام شده است.

وی تصریح کرد: با تلاش راهداران ۱۶۶ هزار مترمربع لکه گیری محورهای مواصلاتی اردبیل در راستای افزایش ایمنی راه‌ها انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل ۶ هزارو ۳۷۲ کیلومتر راه دارد از برنامه ریزی جهت انجام  ۲۰۰ کیلومتر روکش آسفالت محورهای مواصلاتی درسال آینده خبر داد.

رحمتی تجدید خط کشی یک هزار و ۳۷۰ کیلومتر از محورهای استان را خاطرنشان کرد و گفت: ارتقای ایمنی راه‌ها، ایجاد سیستم های روشنایی به‌صورت نقطه ای، اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز از اولویت های مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

وی با اشاره به اختصاص۹۸۰میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح ملی ابرار در اردبیل تصریح کرد: سهم استان از طرح ابرار ۹۰ کیلومتر است که ۲۸ کیلومتر از این میزان عقد قرارداد شده و آماده آسفالت است.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرائی خدمات سفر اردبیل گفت: بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت راه ۱۶ روستا در شهرستان‌های اردبیل، گرمی، بیله سوار، مشگین شهر، خلخال و کوثر در قالب طرح ملی ابرار اجرا شده است.

رحمتی هوشمندسازی جاده های استان را از جمله برنامه های مهم اداره کل برشمرد و افزود: علاوه بر ۶۴ سامانه تردد شماری، ۴۰ دوربین نظارت تصویری و ۲ سامانه توزین حین حرکت نیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

وی با اشاره به نصب ۱۶ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای مواصلاتی اردبیل گفت: مجموع سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به ۴۳ مورد افزایش یافت.

کد خبر: ۹٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha