۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
شهرستان خدابنده توسعه صنعتی ندارد
نماینده مردم خدابنده:

شهرستان خدابنده توسعه صنعتی ندارد

زنجان- حسینی، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان خدابنده توسعه صنعتی ندارد و این ظلم در حق مردم است.

سید البرز حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شهرستان خدابنده در بخش های مختلف توسعه ای نداشته است،گفت: متاسفانه این شهرستان توسعه صنعتی ندارد و این در حق مردم ظلم است و اگر هم سرمایه گذاری بخواهد وارد شهرستان شود دستگاههای اجرایی همکاری لازم را نمی کنند. 

وی با بیان اینکه رتبه صنعتی این شهرستان در استان ششم است، اظهار کرد: باید مدیران استانی به توسعه صنعتی این شهرستان توجه ویژه ای داشته باشند. 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۴۰ درصد کشاورزی استان زنجان در شهرستان خدابنده است ولی کمترین تسهیلات بانکی را دریافت می کند و با توجه به این که خشکسالی در این شهرستان محسوس است باید تسهیلات لازم به کشاورزان پرداخت شود. 

حسینی با بیان اینکه انصاف در تصمیم گیری خیلی مهم است، تاکید کرد: در نظام بانکی  استان مسئول بومی وجود ندارد و اقشار آسیب پذیر در دریافت تسهیلات مشکلات بسیار مهمی دارند. 

وی با بیان اینکه نظام اقتصادی ما بانک محور است، افزود: سیستم بانکی در تصمیمات بسیار موثر است و نظام بانکی باید در پرداخت تسهیلات  انصاف به خرج بدهد. 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ اطلاعی از سیستم ساختاری استان زنجان نداریم، گفت: متاسفانه مدیران گزارش اقتصادی لازم را به مجمع نمایندگان ارائه نمی دهند. 

کد خبر: ۹۷٬۰۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha