۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
امسال ۸۵هزار و ۵۰۰ تن کالا از بنادر جنوب به آذربایجان‌شرقی حمل شده است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

امسال ۸۵هزار و ۵۰۰ تن کالا از بنادر جنوب به آذربایجان‌شرقی حمل شده است

تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در سال جاری ۸۵ هزار و ۵۰۰ تن نهاده‌های دامی و کالاهای اساسی از بنادر جنوب به مقصد استان حمل شده است.

به گزارش بازار، اورجعلی علیزاده با بیان اینکه این میزان نهاده دامی و کالاهای اساسی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی کالای استان حمل شده است، افزود: این نهادهای دامی و کالاهای اساسی توسط سه هزار و ۸۸۶ کامیون بغل دار، اتاق دار، لبه دار و کمپرسی به مقصد استان بارگیری و حمل شده و بقیه این محموله ها نیز در اسرع وقت توسط این ناوگان حمل خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر اساس هماهنگی های به عمل آمده حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی کالای استان سرعت می گیرد، اظهار کرد: در این راستا تیمی متشکل از کارشناسان حمل و نقل این اداره کل و نمایندگان صنوف حمل و نقل برای نظارت بر چگونگی حمل این محموله ها به بندر امام اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به اهمیت موضوع تخلیه بنادر از کالاهای دپو شده و اختصاص سهمیه نهاده های دامی و کالاهای اساسی آذربایجان شرقی در بندر امام استان خوزستان، با هماهنگی انجمن های صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا و رانندگان وسائط نقلیه سنگین سراسر استان مقرر شد در اسرع وقت با بسیج کامیون ها و رانندگان وسائط نقلیه سنگین و اعزام آنها به جنوب کشور سهمیه نهاده های دامی برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به مقصد استان حمل شود.

علیزاده ادامه داد: به منظور افزایش انگیزه برای تسریع در حمل، برای کلیه شرکت های حمل و نقل کالای استان به استثنای شرکت های حمل و نقل فعال در بخش سیمان، فرآورده های نفتی، ترافیکی و فوق سنگین، امکان صدور بارنامه از مبدا بندر امام خمینی به مقصد استان برای نهاده های دامی فراهم شده است.

کد خبر: ۹۷٬۰۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha