۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
۵۳ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در زنجان پرداخت شده است
معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

۵۳ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در زنجان پرداخت شده است

زنجان- جعفری، معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از سال ۹۰ تا پایان سال گذشته بیش از ۵۳ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان زنجان پرداخت شده است. 

طیب جعفری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از سال ۹۰ تا پایان سال گذشته بیش از ۵۳ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان پرداخت شده است. 

وی اظهار کرد: استان زنجان در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در سطح کشور رتبه خوبی را دارد و در سال جاری پرداخت این میزان تسهیلات مشاغل خانگی افزایش می یابد. 

معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز و ۱۲ گام به اجرا گذاشته شده و باید نسبت به توانمندسازی متقاضیان و نیز اتصال محصولات تولید شده در این عرصه به بازار اقدام لازم در دستور کار قرار گیرد تا شعار سال محقق شود. 

جعفری تاکید کرد: هدف از طرح توسعه مشاغل خانگی بهبود معیشت، افزایش رفاه خانواده‌ها است و بیشتر مشاغل خانگی در بخش صنایع‌دستی، فرش دستباف و کشاورزی است. 

وی ابراز داشت: با کمک دستگاه‌های اجرایی مجوزهای مشاغل خانگی در استان زنجان صادر می‌شود و طی سال جاری صدور مجوز مشاغل خانگی در استان قوت می گیرد و طبق برنامه ریزی های انجام شده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نسبت به توسعه مشاغل خانگی تاکید بسیار جدی دارد.

کد خبر: ۹۷٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha