۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
 یک هزار و ۶۰۰ تن گندم در زنجان خریداری شد
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان:

یک هزار و ۶۰۰ تن گندم در زنجان خریداری شد

زنجان- زمانی، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان با بیان اینکه خرید گندم در استان از اواخر خرداد ماه سالجاری آغاز شده است، گفت: تاکنون بیش از یک هزار و ۶۰۰ تن گندم خریداری شده است. 

ولی الله زمانی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه خرید گندم در زنجان از اواخر خرداد ماه سالجاری آغاز و تاکنون بیش از یک هزار و ۶۰۰ تن گندم خریداری شده است، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از صف های طولانی ۳۷ مرکز برای خرید گندم در استان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه خدابنده قطب تولید گندم استان است و بیشترین خرید گندم در آن بوده است، افزود: پیش بینی می شود امسال بیش از ۱۵۳ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در استان خریداری شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان ابراز داشت: براساس برنامه ریزی و مدیریت انجام شده مطالبات گندمکاران در کمترین زمان ممکن به کشاورزان استان پرداخت خواهد شد. 

زمانی ابراز داشت: با توجه به دستور استاندار گندم استان به دیگر استانها ارسال نخواهد شد و تامین نیاز گندم استان اولویت اول شرکت غله و خدمات بازرگانی استان است. 

وی با بیان اینکه خرید تضمینی گندم پنج هزار تومان از طرف دولت اعلام شده و ظرفیت ذخیره سازی سیلوهای استان زنجان بیش از ۴۰۰ هزار تن است، تصریح کرد: تاکنون کیفیت گندم در استان خوب بوده است. 

کد خبر: ۹۶٬۸۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha