۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۰
توییت های ایلان ماسک تمامی ندارد؛ حمایت از دوج کوین و سقوط بیت کوین
تحلیل روزانه بازار رمز ارزها؛

توییت های ایلان ماسک تمامی ندارد؛ حمایت از دوج کوین و سقوط بیت کوین

در روز سوم جولای بازار رمز ارزها قرمز پوش شد. بعد از حمایت ایلان ماسک از دوج کوین در روز اول جولای، ارزش این رمز ارز به بالاتر از ۲۴ سنت رسید و هنوز هم در همین سطح است.

بازار؛ گروه بین الملل: در اولین ساعات کاری روز شنبه سوم جولای سال ۲۰۲۱ بازار رمز ارزها بازهم قرمز پوش شد. از تاثیر اخر هفته و تعطیلی بانکها و مراکز مالی روی بازار بگذریم، عوامل حاشیه ای زیادی روی این بازار تاثیر گذاشت که یکی از انها را می توان دو توییت تازه ایلان ماسک دانست.

این توییتها در روز اول پنج شنبه اول جولای منتشر شد و باز هم در حمایت از دوج کوین بود. در اولین توییت او به فیلم پدرخوانده اشاره کرد و با انتشار تصویری از این فیلم نوشت:«دوج را رها کنید.» و در توییت دوم شعری در مورد دوج کوین بود که با استقبال زیادی از طرف طرفدارانش روبرو شد.

در نتیجه انتشار این توییتها بود که ارزش دوج کوین به بیش از ۲۴ سنت رسید و طی سه روز اخیر با وجود تمامی تحولات موجود در بازار در همین سطح باقی مانده است. اما این توییت ها به طور مستقیم در مورد بازار دوج کوین خبری نداشت.

طبق گزارش ارایه شده توسط وب سایت کوین دسک در این روز قیمت هر بیت کوین در بازار به ۳۳ هزار و ۳۰۰ دلار رسید که نسبت به بیست و چهار ساعت قبل کمتر از یک درصد کاهش داشت در حالیکه ارزش هر اتریوم در مرز دو هزار و ۹۰ دلار قرار داست و افتی معادل ۱.۱۶ درصد را تجربه کرد. در سومین روز ماه جولای هر XRP با قیمت ۶۴ سنت و هر دوج کوین با قیمت ۲۴ سنت معامله شد که  ارزش انها نسبت به روز گذشته به ترتیب ۳.۶ درصد و ۲.۷ درصد کمتر شد.

 وب سایت «مانی کنترل» با اشاره به افت ارزش رمز ارزها در روز گذشته نوشت: «ارزش سرمایه  موجود در بازار رمز ارزهای دنیا برابر با ۱.۳۸ هزار میلیارد دلار است که ۴.۶۴ درصد نسبت به روز قبل از آن کاهش یافته است. ارزش معاملات انجام شده در بازار رمز ارزهای دنیا در یک روز گذشته برابر با ۸۳.۰۹ میلیارد دلار بود که باز هم نسبت به روز قبل کمتر بود.  ارزش معاملات روزانه در این بازار ۵.۹۵ درصد نسبت به روز قبل از ان کاهش یافت.»

در این گزارش در مورد وضعیت بازار استیبل کوین ها آمده است: «در روز سوم جولای  ارزش معاملات در بازار استیبل کوین ها برابر با ۶۱.۶۵ میلیارد دلار بودکه معادل ۷۴.۲۰ درصد از کل ارزش معاملات انجام شده در بازار رمز ارزها طی بیست و چهار ساعت قبل بود.»

 آمارها نشان می دهد هم اکنون سهم سرمایه موجود در بازار بیت کوین به کل سرمایه موجود در بازار برابر با ۴۵.۴۹ درصد است که نسبت به روز قبل از ان ۰.۱۸ درصد رشد کرد. در روز دوم جولای هم این بازار با افت ارزش روبرو بود و گزارشها از افت ۷.۴۵ درصدی ارزش اتریوم در روز دوم جولای و افت ۴.۷۱ درصدی ارزش بیت کوین در همین روز حکایت داشت.

کد خبر: ۹۶٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha