۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
روزانه ۲۵۰ هزار ماسک در زنجان توزیع می‌شود/ توزیع ۳ میلیون جفت دستکش
استاندار زنجان:

روزانه ۲۵۰ هزار ماسک در زنجان توزیع می‌شود/ توزیع ۳ میلیون جفت دستکش

زنجان - استاندار زنجان با اشاره به تولید و توزیع روزانه ۲۵۰ هزار ماسک در استان، گفت: این اقلام توسط تعاونی داروسازان توزیع می‌شود.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه از مردم خواهش می کنم در خانه بمانند،گفت: مردم با در خانه ماندن خود به قطع زنجیره بیماری  کرونا ویروس می توانند کمک شایانی بکنند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای افزایش تخت‌های بیمارستانی در استان اندیشیده است، اظهار کرد: تاکنون‌ یک هزار تخت در بیمارستان‌ها آماده‌ شده است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه اقدامات و تلاش‌های لازم برای ایجاد نقاهتگاه انجام می‌شود، گفت: تا ۴۸ ساعت آینده تخت‌های مورد نیاز آماده شده به سه هزار و ۵۰۰ تخت می‌رسد و فرمانداران برای تجهیز هر چه سریع‌تر این نقاهتگاه‌ها در شهرستان‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

حقیقی ابراز کرد: از امروز ۲۶ اسفند ماه روزانه بیش از ۲۰۰ الی ۲۵۰ هزار ماسک در استان زنجان تولید و در اختیار تعاونی داروسازان برای توزیع قرار می‌گیرد. 

وی با بیان اینکه از روز گذشته توزیع سه میلیون جفت دستکش در حال انجام است، تصریح کرد: خوشبختانه در زمینه مواد ضدعفونی کننده مشکلی نداریم.

استاندار زنجان گفت: باید تمام داروخانه ها و واحدهای تولید کننده اقلام بهداشتی در ایام نوروز با تمام توان کار کنند.

کد خبر: ۹٬۶۶۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha