۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
تولیدات صنعتی در مازندران ۱.۸ درصد رشد یافته است
رئیس سازمان صمت مازندران:

تولیدات صنعتی در مازندران ۱.۸ درصد رشد یافته است

ساری- قوانلو، رئیس سازمان صمت مازندران رشد شاخص‌های صنعت و معدن را در استان رو به صعود دانست و گفت: رشد ۱.۸ درصدی در بخش صنعت رقم خورده است.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار، بخش صنعت و معدن را از معیارهای توسعه دانست و با اشاره به رشد ۱.۸ درصدی صنعت طی سال قبل در استان اظهار داشت: واحدهای صنعتی و تولیدی نقش موثری را در توسعه استان عهده دار هستند.

وی با اشاره به رتبه خوب استان در حوزه تولیدات صنعتی و معدنی به تولید خودرو در استان اشاره و اضافه کرد: در سال قبل بیش از ۳۴ هزار دستگاه خودرو در استان تولید شده است و در بخش معدن نیز رشد ۳.۲ درصدی را کسب کرده ایم.

وی با اظهار اینکه وضعیت مازندران از نظر حجم تولیدات و کیفیت مطلوب است، روند سرمایه گذاری در استان را روبه افزایش دانست و گفت: سال قبل بیش از چهار هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی در استان انجام شده است.

قوانلو میزان تولیدات بخش‌های صنعتی و معدنی از جمله سیمان، ام دی اف، نئوپان و کاغذ را نیز در استان روند صعودی و افزایشی ذکر کرد و افزود: در حوزه محصولات فولادی وپتروشیمی و فروش ماشینی نیز میزان تولید طی سال قبل در استان چشمگیر بوده است.

کد خبر: ۹۶٬۵۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha